آزادی ۱۲۸ زندانی جرائم غیرعمد در اصفهان

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون با بیش از ۱۷۲ میلیارد ریال گلریزان، ۱۲۸ زندانی جرایم غیرعمد در استان اصفهان آزاد شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمود ضیائی‌فرد مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون با بیش از ۱۷۲ میلیارد ریال گلریزان، ۱۲۸ زندانی جرایم غیرعمد در استان اصفهان آزاد شده اند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: جمع کل مبلغ بدهی زندانیان آزاد شده در استان اصفهان بیش از ۲۷۷ میلیارد ریال است و از این میزان بدهی، بیش از ۱۱۹ میلیارد ریال از محل گذشت شاکیان، ۴۳ میلیارد و ۱۸۲ میلیون و ۸۳۹ هزار ریال از اعسار و سایر منابع و ۱۱۴ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال از محل ستاد دیه پرداخت شده است.

او با اشاره به آمار کمک‌های ضیافت بیست و یکم اردیبهشت ماه افزود: تعداد واریزی ۷۱۰ فقره بوده که جمع آن ۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال شد و با احتساب وجوه نقد و چک‌ها در کل بیش از ۲۷ میلیارد ریال جمع‌آوری شد و ۵ مددجو آزاد شدند.

ضیائی‌فرد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اعتکاف زنان در زندان بیان کرد: در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰ نفر از زندانیان زن با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مراسم معنوی اعتکاف را به جای آوردند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان ادامه داد: حضور این قشر از زندانیان به صورت داوطلبانه و تحت سرپرستی مجموعه فرهنگی و قرآنی زندان بوده و در این مدت سه روزه به راز و نیاز با معبود خویش پرداختند.

او با اشاره به اینکه زندانیان فوق دارای جرائم مختلف هستند و برای انجام امور معنوی و قرآنی و فرهنگی هیچ محدودیتی از نظر جرم وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در اول دهه سوم ماه مبارک رمضان نیز مددجویان کانون اصلاح و تربیت نیز با سرپرستی مؤسسه امیر بیان به مدت سه روز اعتکاف کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار