نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

دوران بزن در رو تمام شده است/ رژیم صهیونیستی نفس‌های آخرش را می‌کشد

حجت الاسلام عبادی زاده گفت:دوران بزن در رو دیگر تمام شده است و امروز مردم فلسطین به جای سنگ جواب گلوله را با شلیک موشک‌های نقطه زن می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های نماز عید فطر در بندرعباس گفت:روزه داری در ماه مبارک رمضان تمرینی برای انس و ارتباط بیشتر با خدا در سایر ایام سال است.

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاوم فلسطین،گفت:امروز مقاومت مردم از غزه به سایر سرزمین‌های اشغالی از جمله کرانه باختری کشیده شده و دیگر دوران بزن در رو تمام شده و به جای جواب گلوله با سنگ به جواب گلوله با موشک‌های نقطه زن رسیده است.

او با بیان اینکه در روز‌های اخیر با مقاومت مردم فلسطین یک گام نوین برداشته شده است، افزود: عرصه بر رژیم خود ساخته صهیونیستی تنگ شده و این رژیم آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و قطعا جریان مقاومت پیروز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در هرمزگان به انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت:انتخاب افراد صالح برای ریاست جمهوری بر عهده شورای نگهبان و انتخاب فرد اصلح از بین نامزد‌ها بر عهده مردم است.

حجت الاسلام عبادی زاده به شیوع کرونا هم اشاره کرد و گفت:همچنان جامعه ما از مساله کرونا رنج می‌برد و حتی کسانی که واکسن هم زده اند، باید شیوه‌های نامه بهداشتی را رعایت کنند، چرا که کوتاهی در این زمینه مسئولیت شرعی دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار