معاون توسعه امور ورزش استان ایلام عنوان کرد؛

تسهیل شرایط حاکم بر فعالیت اماکن ورزشی

کریمی گفت:با فروکش کردن شیوع اپیدمی کرونا، امیدواریم شاهد تسهیل شرایط حاکم بر فعالیت اماکن ورزشی استان ایلام باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،جلسه بررسی چالش‌ها و موانع نظارت بر فعالیت اماکن ورزشی و استخر‌های شهرستان ایلام با حضور نصرت الله کریمی معاون توسعه امور ورزش و رئیس کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و استخر‌های استان ایلام، جلال رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام و مجتبی باقری دبیر کمیته فوق الذکر برگزار گردید.

در ابتدا  نصرت الله کریمی معاون توسعه امور ورزش و رئیس کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و استخر‌های استان ایلام ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه و قدردانی از زحمات و پیگیری‌های اعضای این کمیته گفت: امیدواریم با فروکش کردن شیوع اپیدمی حاظر، شاهد تسهیل شرایط حاکم بر فعالیت اماکن ورزشی این دیار باشیم.

او  با اشاره به لزوم جدیت در نظارت بر اماکن ورزشی به عنوان یکی از کانون‌های پرخطر شیوع بیماری کرونا در دوران کنونی، برخورد قاطع با کسانی که با عدم رعایت نکات بهداشتی، جان دیگر شهروندان را با خطر مواجه می‌سازند خاطر نشان نمود.

در ادامه رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام ضمن اشاره به مشکلات و مصائب باشگاه داران، لزوم پیگیری مطالبات موسسین این دسته از بنگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

او ، جدیت در اجرای بازدید از اماکن ورزشی طبق برنامه‌ی زمان بندی پیش بینی شده را در اولویت کاری اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام دانست و مقرر داشت تا با تلاش و همت همکاران این شهرستان رسالت این کمیته به نحوی مناسب تحقق یابد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.