آسیب‌دیدگی رابرت دنیرو در فیلم جدید اسکورسیزی/ بازگشت ستاره فیلم به نیویورک

رابرت دنیرو که در هنگام ساخت فیلم جدید مارتین اسکورسیزی به نام «قاتلان ماه کامل» آسیب دیده، برای درمان به نیویورک بازگشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، رابرت دنیرو پس از آسیب دیدگی از ناحیه پا در هنگام ساخت فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در اوکلاهما به نیویورک بازگشته است. او در این فیلم سینمایی در کنار دی کاپریو نقش آفرینی می‌کند. ورایتی آسیب دیدگی این بازیگر را تایید کرده، اما مشخص نیست که این آسیب چقدر جدی است. به گفته منابع مختلف این آسیب دیدگی در اوقات استراحت دنیرو رخ داده و هنگام فیلمبرداری نبوده است.

این فیلم سینمایی که از تولیدات اورجینال اپل است، در مناطق باتلسویل، پاهوسکا و اوسیج کانتی در اوکلاهما فیلمبرداری می‌شود. طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد که دنیرو روز گذشته به نیویورک بازگشته تا از امروز به درمان خود بپردازد.

گفته می‌شود که دنیرو پیش از این هم قصد داشت برای چند هفته به دور از تولید این فیلم باشد و هنوز مشخص نیست که او در آینده‌ای نزدیک به تیم سازنده فیلم «قاتلان ماه کامل» اضافه خواهد شد یا نه. این فیلم سینمایی بر اساس یک کتاب غیر داستانی نوشته دیوید گران اقتباس شده و داستان تحقیقات درباره قتل‌های زنجیره ای در منطقه اوسیج را روایت می‌کند.

گزارش‌های دیگری از رسانه‌ها نشان می‌دهد که صحنه فیلمبرداری «قاتلان ماه کامل» حال و هوای سال ۱۹۹۱ را دارد و از اتومبیل‌های قدیمی در آن استفاده شده است. دنیرو نیز در حین رانندگی یکی از این خودرو‌ها دیده شده است.

اولین تصویر دی کاپریو در این فیلم که ۲۰۰ میلیون دلار بودجه تولید برای آن در نظر گرفته شده، دوشنبه هفته گذشته منتشر شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار