آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در زنجان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله استانی و با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی و با همکاری داوران و عوامل اجرایی کار خود را آغاز کرده است.

او ادامه داد: مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور یک هزار شرکت کننده برگزار می‌شود که فرایند جمع آوری آثار از دانش آموزان مناطق استان زنجان در وضعیت زرد و آبی کرونایی در اسفند سال گذشته با حضور تیم تصویر بردار استانی و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی انجام گرفت.

این مسوول ادامه داد: سال گذشته مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار شد که در این بخش در مجموع یک‌هزار و ۱۵۰ نفر شرکت کننده حضور داشتند.

به گفته گنج خانلو در این دوره از رقابت ها، آزمون ۳۲۰ نفر از شرکت کنندگان به صورت آنلاین و تماس تصویری و ۸۳۰ نفر هم به صورت دریافت اثر بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: هم اکنون و همزمان با مسابقات استانی، ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان استان زنجان نیز در حال برگزاری است که پس از داوری آثار، دانش آموزان حائز رتبه‌های برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.