بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۴ اردیبهشت؛

واکنش وزیر ارشاد به اتفاقات اخیر در فلسطین و افغانستان / زنگ مرگ صهیونیست‌ های متجاوز به صدا در آمده است

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به اتفاقات اخیر در فلسطین و افغانستان نوشت:

" سردار سلیمانی در قامت نماد مقاومت و شاهد معصومیت و مظلومیت امت است، از غزه و لبنان و سوریه تا افغانستان و نوجوانان خونین‌کفن دشت برچی

این بیرق عاشورایی را در سطح پلاکارد رقابت‌های انتخاباتی تنزل ندهیم!"

.

سید عباس موسوی، سفیر ایران در آذربایجان توئیتی را درباره اوضاع کنونی فلسطین و موشک باران شهرک‎‌های صهیونیست نشین منتشر کرد:

" این روز‌ها و با رونمایی از قدرت دفاعی و بازدارندگی مقاومت فلسطین  با سلاح‌ها و تجهیزات پیشرفته و تهاجمی در کنار برخی تحولات منطقه ای، 《خاورمیانه جدید》با خوانش تازه به نفع مردم منطقه متولد شده و همه معادلات ۲۰ سال گذشته حامیان رژیم اسرائیل بهم ریخته است."

.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب درباره موشک‌هایی که رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده نوشت:

" دست فلسطینی‌ها در نوار ۴۵ کیلومتر مربعی غزه آنهم در حالت محاصره آنچنان از موشک و پهپاد پر شده که رژیم صهیونیستی را با بحران کم سابقه‌ای مواجه کرده است. این نتیجه مدیریت جهادی و انقلابی است که ناشدنی‌ها را شدنی می‌کند."

.

سید مهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما درباره موضع آمریکا در قبال فلسطین نوشت:

" از صدور بیانیه در شورای امنیت درباره تحولات فلسطین اشغالی جلوگیری کرد. می‌گوید تل آویو حق دفاع از خود دارد. از یک اظهار تاسف برای کشته شدن کودکان فلسطینی خودداری کرد. می‌گوید مهمترین اولویت توقف شلیک موشک‌های مقاومت است. این چهره پلید آمریکا را برخی‌ها در داخل می‌خواهند بزک کنند."

.

حسن عابدینی، تحلیلگر و کارشناس مسائل بین‌الملل توئیتی را درباره یکی از فرماندهان فلسطینی منتشر کرد:

" فرمانده عملیات افسانه‌ای سیف القدس، محمد المصری ۵۷ ساله است. او به سبب نماندن در یک مقر به ضیف (میهمان) شهرت دارد.
سیدالشهدای مقاومت ۲سال پیش در نامه‌ای به محمد الضیف نوشت: شما شهید زنده اید. فجر پیروزی به یاری پروردگار نزدیک است، زنگ مرگ صهیونیست‌های متجاوز بصدا در آمده است."

.

حجت الاسلام سیدحسن خمینی، تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) پیام خود به اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را در قالب استوری در فضای مجازی بارگذاری کرد:

.

مرتضی غرقی، خبرنگار شبکه خبر درباره جنایت صهیونیست‌ها و سکوت غربی‌ها نوشت:

" سکوت غرب بی غیرت در مقابل جنایات صهیونیستها."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار