جمع آوری یک میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال فطریه در چهارمحال و بختیاری

همزمان با عید سعید فطر مردم چهارمحال و بختیاری، بیش از یک میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال در قالب فطریه به سازمان بهزیستی کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با عید سعید فطر مردم استان بیش از یک میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال در قالب فطریه به این سازمان کمک کردند.

او با اشاره به اینکه ۳۱۰ پایگاه جمع‌آوری فطریه در استان فعال شد، افزود: از این میزان یک میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال فطریه عام، ۸۱ میلیون و ۵۰ هزار ریال سهم سادات، ۶۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال نیز کفاره بود.


بیشتر بخوانید


عسگری اضافه کرد: پارسال بیش از سه میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال زکات فطریه به سازمان بهزیستی پرداخت شد که این مبلغ در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان نیازمند، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند این استان هزینه شد.

او ادامه داد: بیش از ۴۲ هزار معلول، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند که از این تعداد ۳۲ هزار و ۶۸۳ نفر دارای معلولیت شدید، خفیف و متوسط هستند و ۱۳ هزار و ۵۵۲ نفر از این تعداد مستمری‌بگیر دائم هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار