خبر خوش برای علاقه مندان به رشته موتور ریس

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: با صدور مجوز فرمانداری، از این پس تمرین موتورریس‌های ورزشی با شرط حمل با یدک‌کش به محل تمرین در کرمانشاه بدون مانع خواهد بود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدجواد کرانی با اشاره به تلاش برای ساماندهی موتورریس‌ها در کرمانشاه، گفت: در اکثر کشور‌های دنیا موتور‌های بالای ۲۵۰ سی سی به دلیل سرعت بالا، قدرت و سرو صدای زیاد مجوز تردد ندارند.

او بیان  کرد: باتوجه به اینکه موتورریس یکی از رشته‌های ورزشی مهیجی است که علاقمندان خاص خود را دارد، برای همین هر کشوری به منظور تردد این نوع موتور‌ها تمهیداتی را در نظر گرفته است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه اضافه کرد: ورزشکاران این رشته هم در کرمانشاه طی سال‌های گذشته به دلیل اینکه مجوزی نداشتند، ناچارا با استفاده از یدک‌کش موتور‌های خود را به دهکده المپیک انتقال می‌دادند تا در آنجا تمرین کنند که این کار مشکلاتی را برایشان ایجاد کرده بود.

او بیان کرد: متاسفانه طی چندماه گذشته تمرین این موتور‌ها به دلیل همین مشکلات در کرمانشاه متوقف شده بود، بنابراین مکاتباتی را با فرمانداری آغاز کردیم تا مشکلات ورزشکاران این رشته را رفع کنیم که در نهایت منجر به صدور مجوز برای تمرین آن‌ها شد تا راحت‌تر و بدون مشکل بتوانند تمرین کنند.

کرانی یادآورشد: باتوجه به اینکه ظرف ماه‌های آتی مسابقات قهرمانی موتورریس برگزار می‌شود، برای همین از ورزشکاران این رشته خواسته ایم تمرینات خود را در روز‌های جمعه از سر بگیرند.

رامین خدامرادی دبیر هیات مورتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه نیز در این رابطه به ایسنا گفت: در دهکده المپیک فضایی به وسعت ۸۰۰ متر را برای تمرین ورزشکاران این رشته آماده کرده ایم تا بتوانند در آن تمرین کنند.

او کرد: البته پیست موتورریس دهکده المپیک که دارای استاندارد‌های بین المللی است، در حال احداث است و تا زمانی که به بهره برداری برسد از این فضا استفاده می‌کنیم.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه با بیان اینکه ورزشکاران موتورریس کرمانشاه روز‌های جمعه در دهکده المپیک تمرین می‌کنند، افزود: باتوجه به برنامه‌ای که فدراسیون برای شناسایی موتورریس‌ها و گرفتن پلاک ورزشی برای آن‌ها دارد، برای همین ما نیز در کرمانشاه در این رابطه ورود کرده ایم و در حال حاضر حدود ۵۰ تا ۶۰ ورزشکاری که موتورریس دارند را شناسایی کرده ایم.

او بیان کرد: در حال حاضر تنها حدود ۴۰ موتورریس بالای ۶۰۰ سی سی در کرمانشاه داریم که برای تمرین به دهکده المپیک تردد می‌کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.