بسته اخبار حوادث امروز ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰؛

کشف ۷۷ فقره سرقت در مازندران / انهدام باند سارقان کابل برق

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح محله محور

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران گفت: ششمین مرحله از طرح محله محور با بکارگیری ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با محوریت پیشگیری و مقابله با سرقت در استان به اجرا در آمد.

او افزود: دستگیری ۴۱ نفر سارق و کشف ۷۷ فقره سرقت، دستگیری ۱۱ نفر معتاد و ۳ نفر خرده فروش و کشف مقادیری مواد مخدر توسط ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، از نتایج اقدامات اجرای این طرح یک روزه بوده است.

رییس پلیس پیشگیری استان گفت: علاوه بر پاکسازی نقاط آلوده، توقیف ۳۸ خودرو و ۷ موتور سیکلت متخلف و دستگیری ۴۷ متهم باتهام جرائم مختلف از دیگر دستاورد‌های ماموران کلانتری و پاسگاه‌های در استان بوده است.

اعتراف به ۲۲ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ محمودکلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل هوایی، ماموران انتظامی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را به عنوان وظیفه ذاتی شان در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های به دست آمده و بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی مخفیگاه ۳ سارق حرفه‌ای سیم و کابل‌های برق را شناسایی کردند.

سرهنگ محمودکلوانی با اشاره به دستگیری ۳ سارق کابل و اعتراف آنان به بزه انتسابی و فروش اموال مسروقه به یک مالخر دریکی از شهرستان‌های همجوار، گفت: ماموران انتظامی با دریافت نیابت قضائی مالخر اموال مسروقه را نیز در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با بیان این که مالخر دستگیرشده به خرید اموال مسروقه در بازجویی ماموران انتظامی اعتراف کرد، افزود: ماموران هر ۴ متهم را پس از اعتراف به ۲۲ فقره سرقت سیم و کابل برق و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار