مقاومت حامیان فلسطین مقابل حمله پلیس فرانسه در قاب تصویر

پلیس فرانسه با گاز اشک آور به تظاهرات علیه جنایات اسرائیل حمله کرد و در پی آن تصویری از مقاومت یکی از حامیان فلسطین در برابر حمله پلیس در فضای مجازی خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، راهپیمایی معترضان فرانسوی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، با حمله پلیس پاریس به تظاهر کنندگان همراه شد. پلیس فرانسه با پاشیدن آب با ماشین های آبپاش به سمت معترضان هجوم آورد و اقدام به شلیک گلوله‌های اشک آور برای متفرق کردن آنها کرد. در تظاهرات علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی صدها نفر حضور داشتند.  تظاهرات مشابه نیز در سایر شهر‌های فرانسه از جمله لیون و مارسی برگزار شد.

مخالفت جهانی به جنایات رژیم غاصب صهیونیست طی روزهای گذشته تنها به فرانسه منتهی نشده و معترضان  در سایر نقاط جهان، از جمله اسکاتلند و سیدنی نیز به بمباران غزه توسط این رژیم اعتراض کردند.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ ارتش رژیم صهیونیستی از هفته پیش حملات وحشیانه‌ای را به نوار غزه آغاز کرده که تاکنون صد‌ها غیرنظامی از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیده اند. در پاسخ به جنایات این رژیم نیز، گروه های مقاومت فلسطین صد‌ها موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

تصویری از حمله پلیس فرانسه به حامیان فلسطین در پاریس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار