پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA / طوفان ۵۰ امتیازی تاتوم در بازی اول/ پیروزی ایندیانا در شب دابل‌ها

مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (چهارشنبه) با ۲ دیدار آغاز شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز، بوستون سلتیک مقابل واشنگتن ویزاردز قرار گرفت. در این بازی بوستون توانست با درخشش فوق العاده جیسون تاتوم با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۰۰ واشنگتن ویزاردز را از پیش رو بردارد و اولین گام در مرحله پلی آف را محکم برداشت.

در این دیدار جیسون تاتوم از تیم بوستون با کسب ۵۰ امتیاز و ۸ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم راسل وستبروک از تیم واشنگتن ویزاردز با کسب ۲۰ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل دابل دابل کرد، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

در دیگر دیدار روز اول مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا، ایندیانا پیسرز به مصاف شارلوت هورنتس رفت. در این دیدار ایندیانا موفق شد با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۱۷ هورنتس را شکست دهد. ایندیانا پیسرز اولین پیروزی خود در مرحله پلی آف را به دست آورد تا یک گام برای صعود به مرحله بعد نزدیک شود.

دومانتاس سابونیس از ایندیانا با کسب ۱۴ امتیاز، ۲۱ ریباند و ۹ پاس منجر به گل دابل دابل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل میکال بریدگس از تیم هورنتس با کسب ۲۳ امتیاز، ۸ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: بسکتبال ، nba ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار