آمار ضعیف این فصل تراشتگن در بارسلونا

دروازه بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا در این فصل از مسابقات فوتبال اروپا، عملکرد ضعیفی را از خود ثبت کرده است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لالیگا به هفته‌ پایانی خود نزدیک شده است و در این هفته تنها تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برای قهرمانی این مسابقات خواهند جنگید و دیگر تیم بزرگ فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا با توجه به عملکرد ضعیف خود در لالیگا، شانسی برای حضور در رتبه‌ای بهتر از سوم نخواهد داشت.

عملکرد ضعیف بارسایی‌ها در این فصل در بیشتر نقاط این تیم مشخص بود؛ اما شاید هیچ کدام از طرفداران کاتالان‌ها انتظار عملکرد ضعیف از دروازه بان آلمانی خود یعنی تراشتگن را نداشتند.

این دروازه بان آلمانی در این فصل از مسابقات فوتبال اروپا در ۴۶ مسابقه برای کاتالان‌ها به میدان رفته و در این دیدار‌ها ۵۰ گل دریافت کرده است. او میانگین آماری بیشتر از یک گل خورده را در هر بازی برای بارسلونا در این فصل ثبت کرده و همچنین تراشتگن جایی در میان دروازه بانان لالیگا با بیشترین گرفتن توپ را ندارد و آمار ضعیف خود را در این رده بندی ادامه داده است.

تراشتگن آلمانی در سال ۲۰۱۴ و از مونشن گلادباخ در بوندسلیگا به بارسلونا پیوست و در این سال‌ها یکی از عوامل موفقیت کاتالان‌ها در مسابقات لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

بارسلونا شنبه شب در چارچوب هفته پایانی مسابقات لالیگا به مصاف تیم فوتبال ایبار خواهد رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار