آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین‌های صنعتی راکد در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال گذشته میزان ۱۰ هکتار از زمین‌های صنعتی راکد آزادسازی و در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار داده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته تلاش شده است تا با برگزاری چندین جلسه هیات حل اختلاف، نسبت به آزاد سازی قرارداد‌های راکد اقدام گردد گفت: با بررسی قرارداد‌های راکد در جلسات حل اختلاف سال ۹۹، میزان ۱۰ هکتار از زمین‌های صنعتی راکد آزادسازی و در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار داده شد.

او ضمن تاکید بر اجرای آزاد سازی قرارداد‌های راکد گفت: در صورت عدم آزاد سازی اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود که این امر نشان از اهمیت اجرای این دستورالعمل دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: اولین جلسه شورای حل اختلاف و داوری در سال ۱۴۰۰ با هدف تعیین تکلیف و آزاد سازی قرارداد‌های راکد در شهرک‌های صنعتی انجام شد.

اهلی گفت: یکی از برنامه‌های مهم این شرکت برای آزاد سازی قرارداد‌های راکد در شهرک‌های صنعتی، برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری است که بدین منظور اولین جلسه این شورا در سال جدید برگزار و تعدادی از قرارداد‌های راکد فسخ گردید.

او ادامه داد: هدف از تشکیل جلسات هیات حل اختلاف و داوری، جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و حمایت از سرمایه گذاران واقعی است که این جلسات با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و استانداری اردبیل برگزار می‌گردد.

اهلی ادامه داد: در این جلسه وضعیت قرارداد ۳۰ طرح صنعتی مورد بررسی قرار گرفت که پس از استماع دلایل و مستندات طرف‌های قرارداد، تعداد ۱۰ قرارداد فسخ و برای مابقی قرارداد‌ها نیز فرصت مجدد برای ایفای تعهدات مندرج در دفترچه قرارداد داده شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.