بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۹ اردیبهشت؛

کنایه محسن رضایی به کم کاری دولت یازدهم در حوزه رمز ارزها/ واکنش سخنگوی شورای نگهبان به شایعات رد و صلاحیت‌ نامزد‌های ریاست جمهوری

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان ضمن انتشار توئیتی، از تهدیدها و آسیب‌های دم انتخاباتی که متوجه شورای نگهبان است، نوشت:

"این روز‌ها اخبار جعلی پیرامون بررسی صلاحیت‌ها زیاد منتشر می‌شود. برخی با گمانه زنی، برخی با خبر محرمانه، و برخی نیز با استناد به منابع آگاه و موثق! به این شایعات دامن می‌زنند. در این میان عده‌ای هم با تهدید شورای نگهبان سعی می‌کنند دمی خوش باشند!"

سیاسیون

حسن عابدینی تحلیلگر سیاسی مطلبی را درباره جنایات اسرائیل در نوار غزه طی چندین سال اخیر منتشر کرد و نوشت:

"رژیم صهیونیستی از دو دهه پیش با محاصره باریکه ۲ میلیون نفری غزه، آن را بصورت بزرگترین زندان گیتی در آورده است.
ده‌ها بار هم با یورش نظامی، اقدام به قتل عام آنان کرده است.
غربی‌ها انتظار دارند مردم غزه روزانه با هدیه سبد گل، بر دست زندانبان جنایتکار بوسه هم بزنند."

سیاسیون

محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام نکته قابل تاملی را درباره رمزارزها در حساب توئیتری خود منتشر کرد.

"رمزارز‌ها یک نوآوری بین‌المللی و فرصت پولی هستند. در دولت ما با هدایت درست و تنظیم مقررات متناسب، از رمزارز‌ها به نفع منافع ملی و سرمایه‌های مردم استفاده خواهد شد. اگر دولت کنونی، زودتر چاره اندیشی می‌کرد، مردم و ناظران با شفافیت بیشتری، وارد بازار ارز‌های دیجیتالی می‌شدند. "

سیاسیون

معصومه ابتکار معاون رئیس‌ جمهوری در امور زنان و خانواده در توئیتی از مجلس شورای اسلامی برای وصول شدن لایحه «حفظ کرامت و امنیت زنان در برابر خشونت»  تشکر کرد.

"از مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم که پس از پنج ماه، امروز لایحه «حفظ کرامت و امنیت زنان در برابر خشونت» اعلام وصول شد و فوریت آن با ۱۵۴ رای به تصویب رسید. انتظار می‌رود با تسریع در فرایند کمیسیون این لایحه هر چه سریع‌تر تبدیل به قانون برای زنان و خانواده ایرانی شود."

سیاسیون

عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان، ضمن انتشار توئیتی به مساله فلسطین پرداخت که در ادامه مشاهده می‌کنید.

به رهبران جهان عرب بنگرید! واقعا با همه وجود حس می‌کنید که در مساله فلسطین بر آنان تخم مرگ پاشیده‌اند. ترس از آمریکا به دلیل نداشتن پشتوانه مردمی و علاقه به استمرار قدرت با کمک یک نیروی خارجی دلیل اصلی این سکوت است. امام خیلی از این موضوع ناراحت بود.

سیاسیون

کیانوش جهانپور مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، مطلبی را به نقل از رئیس سازمان جهانی بهداشت منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

"رئیس سازمان جهانی بهداشت:
دنیا وارد مرحله آپارتاید واکسن شده است!

ظاهرا سازمان WHO اندکی دیر متوجه شده است و چندماه قبل دقیقا با همین عبارت هشدار داده شد..."

سیاسیون

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار