همبستگی بی‌نظیر مردم فلسطین دربرابر دشمن صهیونیستی

فلسطینیان در اعتراضاتی گسترده از شرق تا غرب اراضی اشغالی، علیه کشتار زنان و کودکان مظلوم نوار غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌رغم اعتراضات و مخالفت‌های بین‌المللی، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد. با تداوم این حملات، نیروهای مقاومت نیز در حملات راکتی به اراضی اشغالی، پاسخ جنایات اشغالگران را با موشک دادند.

فلسطینیان معترض به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان مظلوم نوار غزه، در اعتراضاتی گسترده از شرق سرزمین‌های اشغال شده فلسطینی تا غرب اراضی اشغالی، در تظاهراتی گسترده راهپیمایی کردند.

از شروع حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تظاهرات سراسری در حمایت از فلسطین در کل جهان برپا شده است.


بیشتر بخوانید:


روز گذشته نیز جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا قصد داشت از تاسیسات شرکت فورد موتور بازدید کند، اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در میشیگان در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد.

مصطفی برغوثی، دبیر کل جنبش ابتکار ملی فلسطین تاکید کرد پس از توقف تجاوزات نظامی علیه غزه، انتفاضه مردمی ادامه خواهد داشت زیرا هدف آن پایان اشغالگری و از میان برداشتن نظام تبعیض نژادی است.

همبستگی بی‌نظیر مردم فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی 01

همبستگی بی‌نظیر مردم فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی 02

همبستگی بی‌نظیر مردم فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی 03

همبستگی بی‌نظیر مردم فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی 04

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
درود و خداقوت بر مجاهدین فی سبیل الله فلسطینی رزمندگان پر توان سلحشوران دلاوران خستگی ناپذیر خلاق متفکر خردمندان بصیران جبهه های مقاومت اسلامی فلسطین امت واحده یکپارچه متحد مقتدر قدرتمند رسول الله ص امت حزب الله انشاءالله پیروزی نهایی بزرگ فتح و آزاد سازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بسیار نزدیک است . سلامت و مقاوم و استوار و پاینده و پایدار و با نشاط و صبور و هوشیار و بیدار باشید و هر کنشی از طرف صهیونیستهای ملعونین نکبت را با شدیدترین واکنش پاسخشان دهید . نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم
سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ .
پاك و منزّه است آن (خدايي ) كه بنده اش را از مسجدالحرام تا مسجدالاقصي كه اطرافش را بركت داده ايم شبانه برد، تا از نشانه هاي خود به او نشان دهيم . همانا او شنوا و بيناست .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
" صدق الله العظیم " و " صدق الله العلی العظیم".
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۹:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
برادران و خواهران عزیز وشریف فلسطینی کمی تحمل کنید،صبح پیروزی نزدیک است انشالله،برخلاف دولت ها ورژیم های خائن عربی،اعراب ومردم ودولت آزاده ایران،وتمام آزادگان جهان پشت شما خواهند بود.نصرمن الله و فتح قریب
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۱۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
باید سامانه موشکی ضد هوایی پیشرفته و موشکهای پر قدرت زمین به زمین از سوریه و جنوب لبنان و عراق و ایران اسلامی فعالانه به یاری فلسطینیان بشتابند باید انواع و اقسام موشکهای پیشرفته ضد هوایی در غزه مستقر شود تا تک تک این هواپیماهای جنگنده بمب افکن صهیونیستی و پهپادیشون را در آسمان غزه هدف قرار دهد و منهدمشان کنند الان خاک ریز خط مقدم جهان اسلام ناب محمدی ص نوار غزه و فلسطین اشغالی است باید از هر لحاظ جهان اسلام از دور و نزدیک غزه فلسطین را حمایت کنند و یاری رسانند یک زمانی خط مقدم حرمهای مطهر در عراق و سوریه حرم حضرت زینب س بود الان خط مقدم مظلومیت حریم حرم حرمت مومنین مسلمین فلسطینی و قدس شریف امت واحده رسول الله ص اسلام ناب محمدی ص است داعش و صهیونیست و آمریکا و آل سعودی و سران امارات عربی و ابوظبی تروریست و جنایتکار و اشغالگر و غارتگر و یکی هستند متحد شده اند بر علیه اسلام ناب محمدی ص هیچ فرقی با یکدیگر از هر لحاظ کمی و کیفی ندارند الان همه رهبران و فرماندگان مقاومت اسلامی و جمیع رزمندگان آزاده اندیشان عادل خردمندان سر تا سر جهان و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی باید با هماهنگی و اتحاد فی مابین با یک فرماندهی مرکزی سپاه قدس ورود کنند و متمرکز شوند درون فلسطین اشغالی و قدس شریف تا همچون داعش تروریست همگیشان نابود و تارو مار و فراری و پراکنده شوند از کشور فلسطین اشغال شده باید جهان اسلام ناب محمدی ص بر علیه جهان آمریکایی صهیونیستی انگلیسی و دیگر همپیمانان ملعونینشون متحد و یکپارچه شوند و متحدانه و مقتدرانه و قدرتمندانه با آنان نبرد جانانه کنند در فلسطین اشغالی حیدروار خیبر کنشون کنید این صهیونیستهای شیطان صفت خبیث را .
و من الله توفیق . سکوت و نشستن و بی تفاوتی هر مومن مسلمان واقعی خیانت است به قرآن کریم خداوند جل جلاله و دین پاک مقدس اسلام ناب محمدی ص و حقوق بشر انسانی اسلامی . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکرخردمندانه و عاجلانه و بموقع .
آخرین اخبار