۱۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در راه خوزستان/ بازماندگان از واکسیناسیون آماده باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۱۰۰ هزار دوز واکسن به خوزستان اختصاص یافته که به زودی وارد می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با ورود محموله جدید واکسن کرونا به خوزستان، که ۱۰۰ هزار دوز است افراد بالای ۷۰ سال را که از مرحله قبل جا مانده اند واکسینه می‌شوند.

او با بیان اینکه حدود ۲۴ هزار نفر ۷۰ تا ۷۴ سال، ۱۴ هزار نفر ۷۵ تا ۷۹ سال و ۱۰ هزار نفر سالمند بالای ۸۰ سال در خوزستان داریم که هنوز واکسیناسیون آن‌ها انجام نشده است، افزود: عملیات واکسینه کردن آن‌ها از امروز آغاز خواهد شد، همچنین پرسنل آی سی یو و سی تی اسکن بیمارستان‌های خصوصی و پرسنل درمانگاه‌های دولتی و خصوصی را در برنامه واکسیناسیون داریم.

ابول نژادیان بیان داشت: از سازمان نظام پزشکی درخواست کردیم که اسامی پرسنل مطب‌ها شامل؛ منشی و یا تکنسین‌هایی که کار تزریقات انجام می‌دهند را همراه با لیست بیمه به ما تحویل دهند تا بتوانیم کار واکسیناسیون آن‌ها را انجام دهیم. به محض دریافت اسامی، آمادگی تزریق واکسن این افراد را داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: بعد از واکسینه کردن این افراد، به احتمال زیاد اواسط هفته آینده افراد ۶۵ تا ۶۹ سال وارد چرخه تزریق واکسن می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.