توضیحاتی بیشتر درباره امتحانات حضوری دانش آموزان/ هنرستانی‌ها چه کنند؟

امتحانات دروس تئوری، دروس عملی یا کارگاهی پایه دوازدهم هنرستانی ها به صورت حضوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بر اساس گزارش شهروند خبرنگارمان از برگزاری حضوری امتحانات هنرستان های کرج مطلع شدیم.

این ماجرا سوالاتی را در اذهان اولیا و دانش آموزان ایجاد کرده که قانونی بودن برگزاری امتحانات پایه دوازدهم هنرستان به صورت حضوری از جمله آن است.

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان این که امتحانات دروس تئوری، دروس عملی یا کارگاهی پایه دوازدهم هنرستانی ها به صورت حضوری هست، گفت: امتحانات پایه‌های دهم و یازدهم دروس نظری به صورت غیرحضوری است و دروس کارگاهی باید به صورت حضوری برگزار شود، اما در این خصوص به مدرسه اختیار داده شده تا با مصوبه شورای آموزشی مدرسه برای برگزاری این امتحانات تا ۱۵ مرداد ماه فرصت داشته باشند و برگزار کنند.

او افزود: به لحاظ زمان برگزاری امتحانات اختیار و فرصت کافی برای مدارس وجود دارد تا با گروه بندی دانش آموزان و در گروه‌های کم جمعیت به تدریج این امتحانات را برگزار کند.

قاسمی گفت: از طرف دیگر باتوجه به این که آموزش‌ها غیرحضوری بوده است و طبیعتاً کیفیت کار مثل آموزش حضوری نیست به مدارس و هنرآموزان و دبیران گفته شده (در دستورالعمل‌ها آمده) تناسب بین آموزش‌ها و امتحانات را کنند تا دانش آموز هم در فضای آرام بتواند امتحانات را پشت سر بگذارد.

انتهای یپام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.