کاهش ۸۰ درصدی پرونده های مسن در دادسرای عمومی و انقلاب مهریز

دادستان سابق مهریز گفت: در دو سال اخیر بیش از ۸۰ درصد پرونده‌های مسن شعب تحقیق دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،علی زارع دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان مهریز در آیین معارفه دادستان جدید عمومی مهریز، افزود: در حال حاضر تعداد پرونده‌های مسن دادسرای مهریز کمتر از ۱۰ پرونده است که با رفع مشکلات قانونی و تعیین تکلیف این پرونده‌ها در دادسرا، تعداد پرونده مسن این دادسرا به صفر می‌رسد.

او افزود: یکی دیگر از سیاست‌های قوه قضاییه که در سنوات اخیر همواره تأکید می‌شود، کاهش جمعیت کیفری است که در این زمینه نیز این دادسرا کاهش ۱۰ درصدی را رقم زده است.

زارع گفت: بحث گرانی ناگهانی قیمت بنزین، انتخابات و تأیید صلاحیت‌ها و شیوع ویروس کرونا و همه گیری جهانی این بیماری منحوس از جمله چالش‌های مورد توجه دادسرا در سنوات اخیر بوده است.

این مقام قضایی افزود: البته امور در این شهرستان در نهایت تعامل و همراهی دنبال می‌شود و چنانچه توفیقی نیز صورت گرفته  مرهون همین همدلی، همراهی، هماهنگی و تعامل است.

دادستان سابق مهریز به رفع تصرف و بازگشت به کاربری اصلی بیش از ۷۵ هزار متر از اراضی ملی و دولتی در شهرستان مهریز اشاره کرد و گفت: این اقدام نیز نیازمند همدلی و همراهی دستگاه قضایی با سایر نهاد‌های متولی بود که به خوبی صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار