دوره‌های آموزشی فیلم‌سازی در چابهار برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار با همکاری انجمن سینما جوانان زاهدان و چابهار دوره‌های آموزشی فیلم‌سازی را برای هنرجویان و فیلم‌سازان چابهاری برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، نصیراحمد ملازهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار   گفت: سه کارگاه آموزشی، فیلم مستند، فیلم داستانی و تصویربرداری از عناوین این دوره فیلم سازی انجمن سینما جوانان چابهار بود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا پذیرش هنرجویان با ظرفیت محدود انجام شد، به همین دلیل در هر رشته ۱۵ نفر ثبت نام شدند و در مجموع ۴۵ هنرجو از این دوره‌ها بهره بردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار افزود: آقایان حسین ریگی، محسن شیرزایی و عمیدیان از اساتید و پیشکسوتان فیلمسازی استان بودند که در این دوره، تدریس کردند.

وی اضافه کرد: چابهار با وجود جوانان و افراد علاقه‌مند ظرفیت بسیار بالایی برای رشد صنعت سینما و فیلمسازی دارد، سالانه صد‌ها فیلم کوتاه، بلند، داستانی و مستند، با حضور فیلمسازان محلی و ملی در چابهار ساخته می‌شود و امید داریم با برگزاری کلاس‌های آموزشی و حمایت از تولید فیلم، فصل جدیدی از جریان فیلمسازی در این شهر ساحلی آغاز شود.

۶ اردیبهشت ماه امسال چابهار به عنوان شهر خلاق فیلم انتخاب شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار