ضرورت جمع آوری بانک اطلاعاتی شهرستان ها توسط فرمانداران و شهرداران

معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به کاهش ۶۷ درصدی تصادفات در استان با توجه به برنامه ششم توسعه گفت: جمع آوری بانک اطلاعاتی شهرستان ها توسط فرمانداران و شهرداران استان سمنان تسریع شود.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،گفت:جلسات شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راه ها به صورت مستمر و مداوم برگزار می شود زیرا باید مصوبات این جلسات پیگیری و به ثمر بنشیند.

 او ادامه داد: با توجه به وسعت استان سمنان باید پیگیری‌های راهداری و رفع نقاط حادثه خیز به صورت مستمر توسط پلیس راه و راهور صورت گیرد

معاون استاندار سمنان در خصوص بارش‌های باران اخیر در استان گفت: با توجه به بارش باران شاهد به راه افتادن سیلاب در بعضی از شهرستانهای استان بودیم که تعدادی از روستاها و جاده ها دچار خسارات این سیلاب شده است.

او ادامه داد : شرایط بحرانی بهترین زمان برای سنجیدن آمادگی مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

فخری به امکانات و تجهیزات راهداری در استان هم اشاره و تاکید کرد: تجهیزاتی که در اختیار اداره راهداری مرکز و شرق استان وجود دارد متناسب با وسعت استان نبوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید امکانات و تجهیزات بیشتری را بکار گیرند ، تجهیزات و امکاناتی را که دستگاه‌های اجرایی در حال حاضر در اختیار دارند باید به صورت ۲۴ ساعت در حالت آماده باش باشد .

او همچنین بر ضرورت جمع آوری بانک اطلاعاتی شهرستان ها توسط فرمانداران و شهرداران استان سمنان تاکید کرد .

معاون عمرانی استاندار سمنان به رفع نقاط حادثه خیز در جاده سمنان به فیروزکوه تاکید و دستگاه‌های اجرایی مربوط را ملزم به رفع برطرف کردن نقاطحادثه خیز این جاده کرد.

 منوچهر فخری در پایان ابراز داشت: بر اساس برنامه ششم توسعه در حال حاضر شاهد کاهش ۶۷ درصدی تصادفات هستیم .

فخری با بیان اینکه در سرخه و آرادان دیگر هیچ نقطه حادثه خیز ای وجود ندارد از فرمانداران و شهرداران استان خواست تا هرچه سریعتر نقاط حادثه خیز شهرستان خود را شناسایی و بر برطرف کردن مشکل این نقاط اقدام کنند.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.