لزوم بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

در جلسه گرامیداشت روز سوم خرداد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه گرامیداشت روز سوم خرداد وحدت مردم را از مهترین عوامل پیروزی سوم خرداد دانست و گفت: براساس محاسبات نظامی ، با توجه به استحکامات ایجاد شده توسط رژیم بعث عراق ،خرمشهر هیچگاه نباید آزاد می شد و بی تردید این اتفاق ارزشمتد به محاسباتی فراتر از محاسبات نظامی نیاز داشت.

او همچنین حضور حداکثری اقشار مردم در صحنه های بسیار زیبای رزم در دوران هشت سال دفاع مقدس که نقطه اوج در واقعه ی پر افتخار فتح خرمشهر نمود یافت و نیز روحیه بالای ایثارگری و از خود گذشتگی مردم به معنای واقعی کلمه در آن دوران به همراه فرماندهی پر اقتدار کل قوا و رهبری نظام و مردم را از دیگر عوامل پیروزی دانست .

خجسته پور با تاکید بر اینکه شکستن حصر آبادان کمتر از فتح خرمشهر نبود گفت: پیام امام راحل که فرمودند این حصر باید شکسته شود دارای عجازی بود که همه مردم سر از پا نشناخته و به سمت جبهه های نبرد هجوم بردند .

او ادامه داد: ملت ما با مشارکت در انتخابات نشان خواهد داد که همچون جوانان و رزمندگانی که در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ در آن صحنه های رزم حضور داشتند در ۲۸ خردادماه در این صحنه ی عظیم سیاسی و سرنوشت ساز حضور فعال خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به برنامه های گرامیداشت یوم الله سوم خردادماه سال‌جاری خواستار عدم برگزاری جلسات حضوری شد و گفت:با توجه به شرایط فعلی جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بهتر است اجرای برنامه ها بصورت غیر حضوری ابلاغ ، اجرا و گزارش گیری شود.

او با تاکید براینکه امسال به علت وجود ویروس کرونا دانشجویان و دانش آموزان در فضای آموزشی حضور ندارند خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت فضای شاد که برای دانش آموزان و ظرفیتی که در دانشگاه برای دانشجویان وجود دارد برای اجرای برنامه ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.