انتصاب سرمربی ذوب آهن به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از فدراسیون والیبال، فریبا صادقی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم ملی را هدایت خواهد کرد.

تیم ملی والیبال بانوان شهریور ماه امسال رقابت‌های قهرمانی آسیا را در پیش دارد و ملی پوشان از اول خرداد تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در این رقابت‌ها دنبال می‌کنند.

فریبا محمدیان، نایب رییس زنان فدراسیون والیبال زنان گفت: از بین صاحب نظران باتجربه والیبال مردان بر اساس نیاز و پیشنهاد سرمربی، افرادی با عنوان مشاور فنی به تیم کمک می‌کنند.

فریبا صادقی کارشناس ارشد تربیت بدنی (گرایش مدیریت)، سابقه نایب رییسی در هیئت والیبال استان اصفهان به مدت ۱۲ سال را در رزومه کاری خود دارد. او همچنین مدرس مربیگری و عضو دپارتمان کمیته مربیان فدراسیون والیبال است.
از جمله سوابق صادقی در سطح ملی می‌توان به حضور او روی نیمکت تیم ملی نوجوانان (۲ دوره) و جوانان (یک دوره) به عنوان سرمربی اشاره کرد.

او همچنین سابقه ۴ دوره مربیگری در تیم ملی بانوان بزرگسال را نیز در کارنامه دارد.

صادقی از سال ۹۲ هدایت تیم ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر ایران را برعهده دارد و با این تیم صاحب ۲  عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی شده است.
ذوب‌آهن در زمره پرافتخارترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر بانوان است که پیش از سال ۹۲ هم صادقی به عنوان مربی ۵ سال پی‌در‌پی با این تیم روی سکوی قهرمانی ایستاد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار