بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۲۲)؛

از دانلود آخرین نسخه بتا از واتس‌ اپ تا ام ایکس پلیر پرو

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۲۲)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید

دانلود Firefox for Android Beta 89.0.0.8 – موزیلا فایرفاکس بتا

جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

مرورگر مذکور تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox for Android Beta

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود ES File Explorer File Manager 4.2.4.6.4 - بهترین و قدرتمندترین فایل منیجر

برنامه  ES File Explorer File Manager یک نرم‌افزار فایل منیجر قدرتمند برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی است که  جزو بهترین برنامه‌های مدیریت فایل به شمار می آید. این فایل منیجر دارای امکاناتی کاملا رایگان و بسیار کامل است.

از ویژگی های اصلی آن می توان به مدیریت فایل، مدیریت برنامه‌ها، بستن برنامه‌ها، اتصال مستقیم به سرویس های ابری و فضاهای مجازی، اف تی پی اشاره کرد. شما با داشتن این برنامه دیگر نباید نگران مدیریت فایل‌های موجود در حافظه گوشی هوشمند خود باشید زیرا می‌توانید به راحتی همه آن‌ها را کنترل کنید.
ES File Explorer File Manager
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Voice Recording App 1.01.45.0514 – ضبط کننده صدا اندروید

با گذر زمان، پیشرفت فناوری به انسان‌ها کمک کرده تا لحظات مختلف را توسط دوربین و یا دستگاه‌های متفاوت ضبط کنند. این امر به افراد این امکان را داده تا شرایط مهم را مورد بررسی قرار دهند و در صورت تمایل اقدام به ثبت و ذخیره آن در سیستم‌های خود کنند.

یکی از مواردی که به اشخاص بسیار کمک کرده امکان ضبط صدا است. کاربران سراسر دنیا با وجود این قابلیت می‌توانند کلاس‌ها، جلسات و گردهمایی‌های مهم را ضبط کنند و بعدا باز به آن‌ها گوش دهند. نرم افزار Voice Recorder یکی از برنامه‌های قدرتمند ضبط صدا است و با استفاده از این نرم افزار می‌توانید صدا‌ها را با کیفیت بالا ضبط کرده و در پوشه‌های دلخواه خود ذخیره کنید.

قیمت اپلیکیشن Voice Recording App در گوگل‌پلی ۹.۹۹ دلار است و توانسته امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود Easy Voice Recorder Pro 2.7.1 – برنامه ضبط صدا قدرتمند

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google Play services 21.18.15 – نرم افزار گوگل پلی سرویس

نرم افزار Google Play services به عنوان مکملی برای اکثر ابزار‌ها و برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل طراحی و به بازار عرضه شده است.

نرم افزار‌هایی مانند Hangouts که ابزاری برای چت صوتی و تصویری می‌باشد برای اجرا شدن به این برنامه مکمل نیاز دارد چرا که بدون وجود آن نمی‌توانید از این برنامه پرطرفدار استفاده کنید.
 
با دانلود این ابزار کارآمد از این پس امکان استفاده تمام برنامه‌های گوگل بدون هیچ مشکلی برای شما به وجود خواهد آمد.
دانلود Google Play services 20.12.75 – نرم افزار گوگل پلی سرویس
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود ام ایکس پلیر پرو MX Player Pro 1.35.9 – برترین ویدئو پلیر

با اطمینان می توان گفت نرم افزار MX Player Pro یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرهای گوشی است. با این نرم افزار قدرتمند می توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید.

این پلیر امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم‌ها را نیز به کاربران می دهد. با داشتن برنامه MX Player  در اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت.

نرم افزار مذکور از فرمت‌های فایل های avi, mpeg, mp4, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, 3gp, mkv به درستی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند تقریبا هر نوع فایلی صوتی و تصویری را در این برنامه اجرا کنند.

MX Player + Codecs

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Microsoft Authenticator 6.2105.3263 – برنامه ساخت رمز موقت

امنیت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زندگی مجازی است. برای داشتن امنیت شما باید بتوانید اطلاعات کاربری منحصر به فردی داشته باشید و از آن‌ها محافظت کنید. در واقع محافظت از رمز عبور مانند محافظت از مرز یک کشور است. رمز عبور خوب می‌تواند شما را از اتفاقات بدی مانند هک شدن اطلاعات و موارد این چنینی محافظت کند. 

البته همیشه رمزهای عبور نمی‌توانند به تنهایی شما را محافظت کنند؛ به همین دلیل نرم افزارهای دیگری به کمک آن آمده‌اند. این برنامه‌ها با فعال سازی رمز دو مرحله‌ای امنیت حساب کاربری شما را چند برابر می‌کنند. با فعال سازی رمزهای دو مرحله‌ای می‌توانید امنیت حساب کاربری خود را چند برابر کرده و به نوعی آن را برای سودجویان غیرقابل دستیابی کنید.

نرم افزار  Microsoft Authenticator یکی از بهترین برنامه‌ها برای این کار است که به شما کمک می‌کند به راحتی برای حساب کاربری خود رمز دو مرحله‌ای فعال کنید و آن را تا زمانی که دوست داشتید فعال نگه دارید.

دانلود Microsoft Authenticator

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Instagram 189.0.0.0.73 – برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه تیره آیکون پک کریسپی برای اندروید

برنامه آیکون پک Crispy Dark ، نسخه تیره رنگ آیکون پک کریسپی است. استفاده از آیکون‌ها یکی از اصلی‌ترین راه‌های موجود برای ایجاد تغییرات گسترده در صفحه نمایشی گوشی‌های هوشمند اندرویدی است.

به وسیله این نماد‌ها کاربران قادر هستند که جلوه‌ای خاص به صفحه نمایش بخشیده و زیبایی اش را دو چندان کنند. به همین دلیل ما نیاز داریم که از بهترین آیکون‌ها برای شخصی سازی رابط کاربری استفاده کنیم. یکی از بهترین این بسته‌ها را می‌توان آیکون پک کریسپی دانست که در این پست تصمیم داریم که نسخه دارک و یا همان تیره آن را معرفی نماییم.

در حال حاضر توسعه دهنده بیش از ۲۱۸۰ نماد متنوع را در اختیار تان قرار می‌دهد که از زیبایی چشم نوازی برخوردار هستند. گرچه لازم به ذکر است که این نماد‌ها تعداد شان ثابت نبوده و به مرور زمان و با ارائه آپدیت ها، روز به روز افزایش پیدا می‌کنند. در کنار این نماد‌ها به چندین تصویر زمینه خاص دسترسی دارید؛ تصاویر زمینه‌ای که هنگام فعال سازی شان شاهد یک هماهنگی بین آن‌ها و آیکون‌ها خواهید بود. باید عنوان کنیم که دارک بودن محیط این نماد‌ها بدین معنی نیست که در گوشی‌های اندرویدی با تم‌های روشن توانایی استفاده از آن‌ها را ندارید؛ زیرا از رنگ‌هایی مناسب در کنار این آیکون‌ها استفاده شده است.

آیکون پک
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Mi Video 2021051200 – ویدئو پلیر کامل و پیشرفته شیائومی

شیائومی یکی از پیشرو‌ترین کمپانی‌های تولید کننده ابزار‌های هوشمند است و مدت زیادی می‌شود که اپلیکیشن ویدئو پلیر خود را تولید کرده و در اختیار کاربران خود قرار داده است. با اطمینان می‌توان گفت نرم افزار Mi Video یکی از بهترین و محبوب‌ترین پلیر‌های گوشی است.

با این نرم افزار قدرتمند می‌توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید. با داشتن Mi Video در اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت.

دانلود Mi Video 2020.04.17 – ویدئو پلیر کامل و پیشرفته شیائومی
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود WhatsApp Messenger Beta 2.21.10.10 – جدیدترین و آخرین نسخه بتا از واتس‌ اپ

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتس‌اپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتس‌اپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.

دانلود WhatsApp Messenger
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار