مهمترین عناوین اقتصادی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰؛

سهمیه بنزین خرداد ماه امشب واریز می‌شود/ بی قانونی رمز ارزها کار دست خریداران داد!

سهم بهره وری در اقتصاد کشور چقدر است؟، دلایل نوسان قیمت سیب‌زمینی و اما و اگرهای ارائه تسهیلات به شرکت‌های کارگزاری از اخبار اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه به شرح زیر است:

چراغ قرمز رمز ارز‌ها روشن شد/ پایان بازار ارزهای دیجیتال و شروع پر قدرت بورس
کارشناس بازار سرمایه گفت: اغلب سرمایه گذاران بدون آموزش وارد بازار رمز ارزها شده و طی چند هفته اخیر با ریزش بازار، دچار ضرر‌ شده‌اند.

سهم بهره وری در اقتصاد کشور چقدر است؟
یک مقام مسئول گفت: در حال حاضر هیچ ملاکی برای ارزیابی شاخص‌های بهره وری دستگاه‌های اجرایی اختیار نداریم و نتایج ارزیابی، سال آینده منتشر خواهد شد.

دلایل نوسان قیمت سیب‌زمینی در بازار/ بازار میوه های نوبرانه به ثبات می‌رسد
رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران جابه‌جایی فصل و اتمام سیب زمینی‌های جنوب را از عوامل اصلی نوسانات قیمت سیب‌زمینی در بازار اعلام کرد.

سهمیه بنزین خرداد ماه امشب واریز می‌شود
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.

خشکسالی بسیارشدید تا متوسط کشت محصولات کشاورزی را تهدید می‌کند
مدیرکل مرکز پایش هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به خشکسالی بسیارشدید تا متوسط در کشور، کشاورزان باید کشت‌های بهاره را با شرایط کم‌آبی تنظیم کنند.

اما و اگرهای ارائه تسهیلات به شرکت‌های کارگزاری پس از ۱۷ سال
کارشناس بازار سرمایه گفت: ارائه تسهیلات به شرکت‌های کارگزاری پس از ۱۷ سال اتفاق مثبتی برای بالغ‌تر شدن بازار سرمایه است.

بی قانونی رمز ارزها کار دست خریداران داد!
در حالی که هنوز ساز و کار رسمی برای خرید و فروش رمز ارزها در داخل کشور تعیین نشده است، برخی از خریداران این ارزها خود را مالباخته می‌دانند.

اطلاعیه وزارت اقتصاد در خصوص صحبت‌های دژپسند درباره استقراض از مردم
وزارت امور اقتصادی و دارایی در اطلاعیه ای، پیرامون مصاحبه روز گذشته وزیر اقتصاد راجع به استقراض از مردم توضیحاتی را ارائه کرد.

آینده روشنی پیش روی بازار تخم مرغ نیست/ تولید مازاد ماهانه حداقل ۶ هزار تن تخم مرغ
رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان‌ تهران گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید و عرضه تخم مرغ کمتر از نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار، آینده روشنی پیش روی این صنعت نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار