تغییر ساعت کار ادارات سمنان از فردا

تغییر ساعت کاری فعالیت دستگاه های اجرایی استان سمنان از فردا اول خرداد ماه اعمال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با استناد به مصوبه هیات وزیران طی بخشنامه‌ای اعلام کرد: از یکم خرداد امسال تا اطلاع بعدی زمان آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ساعت ۱۳:۰۰ و روز‌های پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ساعت ۱۲:۰۰ تعیین می‌شود.

فاطمه منصوری گفت: موضوع تغییر ساعت کار ادارات در فصل گرما و با توجه به درخواست شرکت توزیع برق استان سمنان مبنی بر ضرورت مدیریت موثر پیک بار مصرف برق و لزوم تأمین برق مطمئن و پایدار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در شرایط شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از قطع برق چاه‌های آب آشامیدنی و هماهنگی صورت گرفته با ستاد استانی مقابله با کرونا، ساعت کار اداری دستگاه اجرایی استان از اول خرداد تا اطلاع بعدی تغییر می‌کند.

بر این اساس ، ساعت کار بانک‌ها و مراکز خدماتی و درمانی و اورژانس، تابع شرایط خاص خود است و ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی ضمن صرفه جویی در طول روز، در ساعت پایانی وقت اداری و تعطیلات، تمام تاسیسات سرمایشی را از مدار خارج کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: نظارت بر حسن اجرای بخشنامه و مدیریت ساعت کاری کارکنان با توجه به امکان بهره برداری از دور کاری در اجرای وظایف با رعایت ملاحظات قانونی، بر عهده بالاترین مقام مسئول در دستگاه اجرایی است.

حدود ۴۰۰ هزار مشـترک برق از خـدمات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بهره‌مند هستند که ۷۶.۵ درصد مشترکان استان در تعرفه خانگی، ۵.۹ درصد عمومی، ۱.۷ درصد کشاورزی، ۱.۳ درصد صنعتی، ۱۴ درصد تجاری و بقیه هم مربوط به بخش روشنایی معابر است.

برق در استان سمنان ۵٢ درصد در بخش صنعت و ۱۹ درصد در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
با سلام. سازمان ما به خاطر ماهیتش خرداد و تیر تا عصر یکسره حضور داره. حالا با این تغییر ساعت یک ساعت از استراحت صبح کارمندها کم میشه . متاسفم هم تغیر ساعت در اول فروردین رو داریم هم یک ساعت شروع به کار را .