الوفاق بحرین پیروزی بزرگ مقاومت فلسطین را تبریک گفت

جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین در بیانیه‌ای پیروزی بزرگ مقاومت فلسطین را تبریک و اعلام کرد تا آزادی سراسری در کنار ملت فلسطین است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین در بیانیه‌ای پیروزی بزرگ مقاومت را به ملت بزرگوار، مقاومت قهرمان، فرزندان دلیر و زنان فداکار فلسطین و نیز ملت‌های عرب و مسلمان و تمام آزادگان جهان تبریک گفت و تاکید کرد ملت بحرین در کنار ملت فلسطین ایستاده است، از آن حمایت و بر حقوقشان تا آزادی سراسر سرزمین‌های اشغالی فلسطین تاکید می‌کند.

جمعیت الوفاق بحرین همچنین در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار تصاویری از اقامه نماز جمعه نوشت: تلویزیون دولتی بحرین هنگام پخش اقامه نماز جمعه، تصاویر مربوط به جوانان نمازگزار حامی آرمان فلسطین را سانسور کرد. این اقدام بر رویکرد دولت بحرین مبنی بر عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها مهر تایید می‌زند.

شماری از مردم بحرین روز گذشته به خیابان‌های منامه آمدند تا ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مخالفت خود را با عادی سازی روابط با تل آویو نشان دهند.

«انجمن بحرینی مخالفت با عادی سازی با دشمن صهیونیستی» با انتشار بیانیه‌ای از دولت بحرین خواسته است روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل قطع کند.

بحرین در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ با امضای توافق عادی سازی روابط و صلح با رژیم صهیونیستی در کاخ سفید و با میانجیگری و حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا رسما به صف سازشگران با تل آویو پیوست.

جمعیت وفاق ملی اسلامی بزرگترین حزب بحرین است که در سال ۲۰۰۱ از سوی شیعیان این کشور با دبیر کلی «شیخ علی سلمان» از روحانیون شیعه تاسیس شد که بیش از شش سال است در زندان‌های این رژیم بازداشت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار