قانونی‌تر شدن امور کشور با فعال شدن دانشکده‌های حقوقی

وزیر دادگستری گفت: دانشکده‌های حقوق فعال‌تر برای اجرای صحیح و قانونی‌تر شدن امور کشور به ما کمک می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری گفت: هرچه دانشکده‌های حقوق فعال‌تر، قوی‌تر و به تبع آن دانش آموختگان حقوق بیشتر باشند حتماً برای اجرای صحیح و قانونی‌تر شدن امور کشور به ما کمک می‌کنند.

او بیان داشت: افتتاح دانشکده شهید چمران چند مدت قبل باید انجام می‌شد، ولی به خاطر دیگر سفر‌های پیش آمده به تعویق افتاد و در زمینه حمایت از دانشگاه شهید چمران برای تقویت این دانشکده از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم.

آوایی با بیان اینکه با توجه به مجموعه ظرفیت‌ها، استعداد‌ها و استادان بزرگی که در خوزستان وجود دارد، تصریح کرد: ارزش افتتاح این دانشکده در ارتقای سطح حقوقی استان و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های استادان حقوق در استان و کشور است.

 وزیر دادگستری افزود: افتتاح این دانشکده قدم بزرگ و مبارکی در زمینه اعتلای علم حقوق و قانونمندتر شدن روند مسائل کشور است و هرچه دانشکده‌های حقوق فعال‌تر، قوی‌تر و به تبع دانش آموختگان حقوق بیشتر باشند حتماً برای به صحیح جریان افتادن امور و قانونی‌تر شدن امور کشور به ما کمک می‌کنند.

غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشگاه شهید چمران به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه منطقه جنوب غرب کشور و یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است که تا این تاریخ دانشکده حقوق و علوم سیاسی مستقلی نداشت و تحت عنوان یک گروه فعالیت می‌کرد.

او بیان داشت: با حضور وزیر دادگستری سطح گروه را به دانشکده ارتقا دهیم و دانشکده حقوق و علوم سیاسی شهید چمران از امروز با توجه به همه مجوز‌های اخذ شده، از امروز فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.