معرفی فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش

امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سلیمان طاهری بعنوان فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش معرفی شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز تمام دنیا از توان نظامی جمهوری اسلامی هراس دارند، گفت : قدرتی که در فلسطین امروز شاهد آن هستیم به برکت وجود فرماندهان سپاه و ارتش و نیرو‌های نظامی و انتظامی ماست.

او گفت : آنچه معادلات دشمنان را بر هم زده وحدت و یکپارچگی نیرو‌های نظامی و انتظامی ما است و امروز شاهد هستیم رژیم صهیونیستی کاملا در منطقه و جهان شکست خورده است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: نیروی زمینی ارتش در کنار سایر نیرو‌های نظامی همواره خدمتگزار مردم بوده و در شرایط حساسی همچون زلزله و سیل مردم را تنها نگذاشتند و همواره پشتیبان مردم بوده اند.

آیت الله علما انتخابات را تجلی اقتدار ملی دانست و افزود: شرکت در انتخابات وظیفه مهمی است که همگان باید به آن عمل کنند.

در این مراسم امیر سلیمان طاهری بعنوان فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش معرفی و از زحمات امیر فرهاد آریانفر فرمانده پیشین این قرارگاه تجلیل شد.

 امیر فرهاد آریانفر بعنوان معاون عملیات نیروی زمینی ارتش معرفی شده است.

کوچکترین تهدید دشمنان بزرگترین جواب از جانب نیرو‌های نظامی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان نظام و انقلاب بدانند کوچکترین تهدیدشان، بزرگترین جواب را از جانب نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد داشت.

 امیر سرتیب کیومرث حیدری با بیان اینکه ارتش و سپاه یک لشکر الهی هستند، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب هیمنه دشمنان اسلام و انقلاب را در هم شکسته ایم.

او افزود: امروز آمریکا و سردمداران غرب با وحدت و یکپارچگی ما شکست خورده اند و به عنوان یک نمونه بمباران پایگاه عین الاسد بزرگترین شکست برای آمریکا در منطقه بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ولایت محوری، عدالت محوری، و شایسته سالاری را سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش دانست و گفت: به گواه همگان امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه ارتقاء توان رزمی در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

امیر حیدری افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند کوچکترین تهدید آنها، در سریع‌ترین زمان ممکن بزرگترین جواب را از جانب نیرو‌های نظامی به همراه خواهد داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار