رئیس جدید موساد منصوب شد

دفتر بنیامین نتانیاهو در بیانیه‌ای اعلام کرد دیوید بارنیا به عنوان جایگزین یوسی کوهن و رئیس جدید سازمان جاسوسی این رژیم معرفی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دیوید بارنیا، معاون کنونی موساد رسما به عنوان رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی منصوب شد. او جایگزین یوسی کوهن می‌شود.

دفتر بنیامین نتانیاهو در بیانیه‌ای اعلام کرد، دیوید بارنیا ۵۶ ساله و در حال حاضر معاون موساد جایگزین یوسی کوهن خواهد شد. یکی از عوامل باسابقه موساد که به گفته رسانه‌های رژیم صهیونیستی کار او آموزش نیرو علیه ایران و لبنان است.

بارنیا در سال ۱۹۹۶ به موساد پیوست و به عنوان افسر پرونده خدمت کرد. او از سال ۲۰۱۳  ریاست بخشی  را بر عهده داشت که بر اساس گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی کار این بخش استخدام و آموزش نیرو بود. او در سال ۲۰۱۹ معاون مدیر موساد شد.

روزنامه هاآرتص اعلام کرد که بارنیا به عنوان فرمانده تزومت، مسئول ثبت نام نیرو‌های ضد ایران و حزب الله بود که از اولویت‌های موساد به حساب می آمد.

تاکنون  نام و موقعیت بارنیا در موساد تحت قوانین نظامی در رژیم صهیونیستی گزارش نمی‌شد.

یوسی کوهن پس از بیش از پنج سال ریاست موساد از سمت خود کناره گیری می‌کند.

پیشتر راشاتودی در گزارشی تحلیلی نوشت رژیم صهیونیستی همه تلاش خود را به عمل آورد تا از حمله پهپادی برای به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی فاصله بگیرد، اما گزارش جدیدی درباره برنامه ریزی عملیات ترور این فرمانده ارشد ایرانی حاکی از آن است که تل آویو در این عملیات دخالت داشته است.

اقدام موساد در به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای کشورمان نیز از دیگر اقدامات این سازمان است که خبر از هراس رژیم صهیونیستی از قدرت نظامی، هسته ای و فضایی ایران می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
لعنت خدا بر شما
آخرین اخبار