آغاز رقابت بانوان دو و میدانی کار کشور در اراک

مسابقات کشوری دو و میدانی بانوان در ورزشگاه امام خمینی اراک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر مسابقات قهرمانی دو و میدانی بانوان بزرگسال کشور گرامیداشت زنده‌یاد «ابراهیم نوح‌نژاد» از امروز سه‌شنبه به میزبانی استان مرکزی و در پیست استاندارد تارتان ورزشگاه امام خمینی اراک آغاز شد.

در این مسابقات ۲۹ تیم دو و میدانی بانوان بزرگسال کشور در قالب ۱۵۰ ورزشکار دونده به مدت ۲ روز (چهارم و پنجم خردادماه جاری)، در ۲۳ ماده و در پرش‌ها، پرتاب‌ها و دو‌های استقامت با هم رقابت می‌کنند.

مهین علی‌بخشی سرپرست معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: استان مرکزی برای نخستین‌بار میزبان مسابقات قهرمان کشوری بانوان دونده است.

علی‌بخشی با بیان اینکه ورود تیم‌ها به اراک از روز گذشته (دوشنبه) انجام شده افزود: تدابیر لازم برای برگزاری رقابت‌ها باکیفیت بالا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده و هیچ ورزشکار و دست اندرکار برگزاری، بدون تست کرونا پذیرش نشده است.

او اضافه کرد: استان مرکزی به دلیل میزبانی مسابقات، مجوز حضور ۲ تیم در این رقابت‌ها را دارد که در این راستا ۸ بانوی دونده بزرگسال از استان مرکزی با سایر رقبای میهمان رقابت می‌کنند.

۵۰ داور قضاوت برگزاری این مسابقات را برعهده دارند که ۲۱ داور آن نیز از استان مرکزی است.

در پایان برگزاری هر ماده ورزشی این رقابت‌ها نفرات برتر اعلام می‌شود و آیین اختتامیه این مسابقات نیز با حضور مسئولان کشوری و استان مرکزی در عصر پنجم خردادماه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی مردان کشور هم یکم و دوم خردادماه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.