روغن به وعده گران شدن خود عمل کرد

مدیر اداره صنعت،معدن و تجارت خرمشهر از تحقق وعده گرانی روغن در خرمشهر خبر داد.

نعیم مقدم،مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: افزایش قیمت روغن که پیشتر وعده داده شده بود، از دیروز با ورود سهمیه روغن نباتی از شهر دزفول به شهرستان،با افزایش ۳۰ درصدی آن عملی شد و در حال حاضر روغن نباتی ۵ کیلویی با نرخ ۹۱ هزار تومان به مردم عرضه می شود.

او با بیان اینکه امروز سهمیه روغن مایع به خرمشهر ارسال می شود افزود: فروشندگان باید روغن را با حداکثر افزایش ۳۰ درصدی قیمت ،به دست مشتری برسانند و شهروندان نیز در صورت مشاهده ی گران فروشی می توانند شکایات خود را از راه شماره گیری سامانه ارتباطی ۱۱۴ و ۱۲۴ مطرح کنند.

بازار مرغ در خرمشهر

مقدم همچنین گفت:امروز  با کاهش قیمت مرغ مواجه بودیم به طوری که قیمت مصوب دولتی ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار خرمشهر عرضه شد.

مدیر اداره صنعت،معدن و تجارت خرمشهر افزود: در حال حاضر فروش مرغ با قیمت آزاد تنها مرغ منجمد را شامل می شود که با قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان به مردم عرضه می شود.

او در پایان با اشاره به پیگیری تخلف فروشندگان مرغ تصریح کرد: ماموران ستاد تنظیم بازار از ابتدای شروع فعالیت مرغ فروشی ها در فروشگاه ها تا ساعت ۱۳ مستقر هستند و پس از آن تخلفات را به بنده اطلاع میدهند و بعد از ظهر نیز شخصا برای سرکشی روزانه به مرغ فروشی های سطح شهر مراجعه خواهم کرد.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.