برخورد قاطع نیروی انتظامی با اتباع غیر مجاز

فرماندار اردکان گفت: برای ساماندهی اتباع ساکن در شهرستان به نیروی انتظامی دستور برخورد قاطع با اتباع غیر مجاز داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مصطفی پوردهقان، فرماندار اردکان گفت: موضوع رسیدگی به وضعیت اتباع غیر مجاز به یک مطالبه جدی مردمی و ضرورت انکار ناپذیر اجتماعی تبدیل شده است که بر همین اساس برای ساماندهی اتباع ساکن در شهرستان به نیروی انتظامی دستور برخورد قاطع با اتباع غیر مجاز داده شد.

مصطفی پوردهقان اردکان افزود: به زودی ساخت مهمان شهر جدید به‌ منظور ارتقای سطح آموزش و بهداشت پناهندگان و افزایش امنیت و آرامش شهروندان اردکانی اجرایی می‌شود.

پوردهقان اضافه کرد: در حال حاضر ظرفیت فعلی مهمان‌شهر صحابه اردکان، تکمیل شده است.

پوردهقان گفت: به دلیل ورود اتباع غیرمجاز و فراتر از ظرفیت قانونی این مهمان‌شهر، سکونت اتباع در محلات مختلف به ویژه محلات قدیمی و بافت تاریخی صورت گرفته است که در سال جاری ساماندهی به این وضعیت را دنبال خواهیم کرد.

فرماندار اردکان اظهار داشت: هرچند براساس منشور‌های بین‌المللی و ملی، حضور اتباع قانونی با رعایت کامل حقوق و شأن آن‌ها مدنظر بوده است، اما با توجه به ملاحظات سیاسی، امنیتی، تشدید نظارت بر سکونت اتباع و نیز انتقال مهمان‌شهر با جدیت ادامه می‌یابد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی دولت در سال‌های اخیر، اجرای این پروژه با پیشرفت کمی همراه بوده است و در سال جاری با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود، اعتبارات این پروژه داری کد شده است.

پوردهقان در پایان یاد اور شد: اجرای زیرساخت‌های راه، گاز، برق و آب مهمان‌شهر جدید در شهرستان و ساخت واحد‌ها تسریع خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.