پلی آف لیگ بسکتبال NBA / بروکلین دومین پیروزی خود را هم دشت کرد / اولین پیروزی لیکرز با درخشش دیویس

در ادامه رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)، بامداد امروز ۳ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (چهارشنبه) ۳ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز، بروکلین نتس مقابل بوستون سلتیک قرار گرفت. در این بازی بروکلین موفق شد با درخشش کوین دورانت با نتیجه ١٣٠ بر ١٠٨ بوستون را شکست دهد و دومین پیروزی خود در مرحله پلی آف را کسب کند و در سری بازی‌ها ٢ بر صفر از بوستون پیش بیفتد.

در این دیدار تریستان تامپسون از تیم بوستون با کسب ١۵ امتیاز و ١١ ریباند دابل دابل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم کوین دورانت از تیم بروکلین با کسب ٢۶ امتیاز، ٨ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار مهم، لس آنجلس لیکزر به مصاف فینیکس سانز رفت. در این دیدار لیکرز توانست با نتیجه ۱٠٩ بر ۱۰٢ فینیکس سانز را شکست دهد. لیکرز اولین پیروزی خود در این دوره از پلی آف لیگ بسکتبال NBA را کسب کرد و سری بازی‌ها را یک - یک مساوی کرد.

آنتونی دیویس از لیکرز با کسب ٣۴ امتیاز، ۱٠ ریباند و ٧ پاس منجر به گل دابل دابل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل دئاندره آیتون از تیم فینیکس سانز با کسب ٢٢ امتیاز و ١٠ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA):

  • بروکلین نتس ١٣٠ – بوستون سلتیک ١٠٨ 
  • لس آنجلس لیکرز ١٠٩ – فینیکس سانز ١٠٢
  • لس آنجلس کلیپرز ١٢١ – دالاس ماوریکس ۱٢٧ 

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار