امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه سیستان و بلوچستان:

مشارکت در انتخابات تکلیف شرعی همگان است

مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پورگفت: مشارکت جدی و همه‌جانبه مردم در انتخابات تکلیف شرعی و دینی همگان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه سیستان و بلوچستان گفت :از ابتدای انقلاب تاکنون مشارکت مردمی در اداره امور کشور حرف نخست را زده و می‌زند و در تمامی اداوار دشمنان، ایادی استکبار و صهیونیسم جهانی همواره در تلاش بوده که مشارکت مردم در انتخابات‌های گوناگون کشور را پایین جلوه دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما ملت بیداری هستند که با شرکت در انتخابات برای سرنوشتشان تعیین تکلیف خواهند کرد افزود: مردم آگاه و هوشیار بوده و در زمینه انتخاب‌های خود در انتخابات‌های گوناگون از مسائل حزبی، جناحی که به سود کشور نبوده بیرون رفته و به کسی رای می‌دهند که یک انتخاب قوی باشد.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه خاطرنشان کرد: همانگونه که سیدالشهدای مقاومت شهید سپهبد سلیمانی در منطقه سبب شکست و خواری داعش شد و فرهنگ عظیم مقاومت را شکل داد رییس جمهوری آینده نیز باید همچون سلیمانی پای کار مشکلات مردم باشد و همچون این شهید بزرگوار خون خود را برای نظام ریخته و مسائل کشور را همانند او رفع کند.

وی با اشاره به اینکه با روی کارآمدن دولت قوی، جوان و کارآمد و انقلابی جمهوری اسلامی ایران به سوی پیروزی و قله‌های رفیع خواهد رفت تصریح کرد: بایدکشور به دست صالحان، نیکان و افراد آشنا به طبقه ضعیف و فرودست جامعه بیافتد.

ریگیان‌پور با بیان اینکه رییس جمهوری باید از میان مردم و از طبقه آنان باشد و عدالت را در جامعه حاکم کند گفت: خداوند نعمت‌های گوناگونی به این کشور داده که اگر تا سالیان سال هم تحریم باشد پابرجا و استوار خواهد بود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار