افزایش فضای ورزشی در ایستگاه های آتش نشانی شیراز

فضاهای ورزشی ایستگاه های تابعه سازمان آتش نشانی شیراز ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدهادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، گفت: افزایش فضا‌های ورزشی در ایستگاه‌های عملیاتی روند رو به رشدی را در کسب مقامات مختلف ورزشی آتش نشانان شیراز رقم زده استت.

او، بیان کرد: طی دو سال گذشته آتش نشانان شیرازی در سطح کشور و استان موفق به کسب مقامات برتر شدند و در سال‌های ۹۸ و ۹۹ آتش نشانان سازمان آتش نشانی شیراز در ۱۲ رشته ورزشی موفق به کسب ۱۶ مقام اول، ۷ مقام دوم و یازده مقام سوم در سطح کشور و استان شدند.

قانع، تصریح کرد: با توجه به میزان آمادگی جسمانی و بررسی کارگروه‌های ورزشی  آتش نشانی شیراز اولین دوره مسابقات المپیاد ورزشی در شرایط سخت کرونایی و ممنوعیت‌ها با حضور داوران در ایستگاه‌های آتش نشانی  آغاز شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، ادامه داد: این مسابقات آبان ماه ۱۳۹۹ در ایستگاه ۷ فرصت  با شرکت  ۳۵۰ نفر از همکاران در ۱۱ رشته‌ ورزشی  با انجام ۷۰۰ مسابقه  برگزار  شد که در اردیبهشت ۱۴۰۰ با قهرمانی ایستگاه ۷ فرصت شیرازی و نائب قهرمانی ایستگاه ۱۷ و کسب مقام سوم ایستگاه ۳ ماذون قشقایی به پایان رسید.

او، افزود: ایجاد مهارت، دقت و افزایش سرعت عمل، بالا بردن توان عملیاتی و افزایش اعتماد عمومی به توانمندی آتش نشانان، تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات از اهداف این المپیاد بود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار