تشدید ممنوعیت تردد‌ها در جاده های مازندران

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به جاده‌های مازندران امروز و فردا تشدید می‌شود.

سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: ممنوعیت ورود خوردو‌ها با پلاک غیر بومی در جاده‌های مازندران همچنان ادامه دارد و امروز و فردا تشدید می‌شود.

او افزود: ماموران پلیس راه و راهور استان در مبادی ورودی مازندران مستقر هستند و از ورود خودرو‌های غیر بومی بدون مجور به استان جلوگیری می‌کنند.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ترافیک را در جاده‌های استان هم اکنون عادی و روان اعلام و پیش بینی کرد با توجه به احتمال افزایش تردد‌ها ترافیک در محور‌های هراز، چالوس و سوادکوه از عصر امروز پرحجم شود.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه سطح راه‌های کوهستانی و ساحلی استان به دلیل بارش باران لغزنده است به رانندگان توصیه کرد با توجه به احتمال ریزش سنگ و جاری شدن سیلاب در جاده‌های کوهستانی مازندران از سفر‌های غیر ضروری خودداری و در صورت سفر سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۵۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
توقع دارید کسی که ویلای چند میلیارد ماشین آنچنانی داره تعطیلات بشینه عین ما خونه می ره شمال شلوارک می پوشه جوج میزنه با نوشابه حالشو میبره جریمشم میده خوش به حالش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
تضاد شما مسیولین رو نمی فهمم
1.عید جون ملت براتون مهم نبود شُل گرفتید و گذاشتید موج چهارم بیاد و هزاران نفر فوت کردن، چرا؟
2.انتخابات براتون مهم تر بود تا جون انسانها، عید گذاشتید موج چهارم زودتر از موعد برسه تا برج 3 همه چی آبی شود حتی با این بار 2 بار محدودیت شدید، چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
رباطی
۱۶:۳۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
کدوم ممنوییت هرچی پولداره توی جاده ها تردد
می‌کنند اینم شد قانون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
گل گفتی
آخرین اخبار