مهرعلیزاده:

برنامه ریزی برای قطع وابستگی به نفت پس از دوره چهار ساله ریاست جمهوری/ برای حل مشکلات اقتصادی راه حل‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه داریم تا در پایان چهار سال، وابستگی اقتصاد به نفت را در بودجه‌های جاری به صفر برسانیم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اقتصاد باید مثل آکواریوم، شفاف باشد و مردم ببینند، گفت: مشکلات امروز ما عمدتا شامل اشتغال، معیشت مردم و کنترل تورم، تصحیح نظام بانکی می‌شود و از این رو رفع مشکلات مرتبط با نظام بودجه‌ریزی، کسری بودجه وحشتناک که در سالیان گذشته با آن روبرو هستیم و از بین بردن زمینه‌های رانت و فساد از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌های من برای ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده راه حل‌های مشخصی به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای حل مشکلات درنظر گرفته شده است. یکی دیگر از کار‌هایی که باید انجام شود، رفع موانع تولید و صادرات از مسیر تولیدکنندگان است و اینکه بتوانیم اشتغال را به میزان مورد نیاز در جامعه تامین کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امیدوارم تا در اثر فعالیت‌های اقتصادی برای تامین بازار داخلی و صادرات بتوانیم نیازمندی به درآمد‌های نفتی را کاهش دهیم. برنامه داریم تا در پایان چهار سال، وابستگی اقتصاد به نفت را در بودجه‌های جاری به صفر برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار