یک نیمکت و ۴ مدعی جذاب در مادرید

تیم فوتبال رئال مادرید در روز‌های آینده سرمربی جدید فصل بعد خود را مشخص خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته و بعد از جدایی زیدان از رئال مادرید صحبت‌های زیادی در ارتباط با جایگزین‌های این فرانسوی روی نیمکت رئال مادرید مطرح و حتی از سرمربیانی که با تیم‌های خود قرارداد دارند نیز میان نامزد‌های به دست آوردن این نیمکت جذاب، نام برده شده است.

رئال مادرید به طور رسمی بدون مربی شده است و اکنون از میان رائول گونزالس، اسطوره سابق تیم فوتبال رئال مادرید، آنتونیو کونته، سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال اینتر، پوچتینو، سرمربی فصل گذشته پاری سن ژرمن و ژابی آلونسو، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا یکی را فصل آینده روی نیمکت خود خواهد دید. گزینه‌هایی که هر کدام منتقدان و هواداران خود را دارند و رئالی‌ها در صورت انتخاب هر کدام شرایط متفاوتی را پشت سر خواهند گذاشت.

کونته و پوچتینو مربیان با سابقه‌ای هستند و در گذشته نیز علاقه خود را به حضور روی نیمکت تیمی مانند رئال مادرید نشان داده اند؛ در حالی که ۲ گزینه دیگر رائول و ژابی آلونسو تجربه‌ کمی در دنیای مربیگری دارند، اما خلاف کونته و پوچتینو با باشگاه رئال مادرید و جو کلی این باشگاه با وجود حضور چند ساله در این تیم بسیار آشنا هستند. موضوعی که شاید مدیران مادرید را از استخدام مربیان بزرگی مانند کونته و پوچتینو منصرف کند.

با تمام این گمانه زنی‌ها در چند روز آینده سرمربی جدید کهکشانی‌ها و جایگزین زیدان در این تیم مشخص خواهد شد و از فصل بعد نیمکت جذاب رئال مادرید مربی دیگری را پذیرا خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار