رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در خراسان رضوی منصوب شد

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در استان خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی بذرافشان مقدم رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین   رئیسی در خراسان رضوی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید برای مشارکت حداکثری و ایجاد نشاط و شادابی به منظور تعیین سرنوشت خود تلاش کنیم.

وی افزود: ساختار و سازمان ستاد  حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی در خراسان رضوی و مشهد به‌صورت ویژه تشکیل شده است؛ تمایز این ستاد‌ها با انتخابات قبلی این است که مردم زیادی تقاضا داشتند ستاد انتخاباتی ایجاد کنند؛ یکی از وظایف ستاد مرکزی استان هماهنگی بین ستاد‌های مردمی است.

رئیس ستاد انتخاباتی  رئیسی در خراسان رضوی ادامه داد: با بهره‌گیری از نظر متخصصان مختلف در استان به مسائل انتخابات و سلیقه و مطالبات مردم قطعاً ورود خواهیم داشت و سعی می‌کنیم با رویکردی علمی به مسائل نگاه کنیم.

بذرافشان بیان کرد: مسئولان ستاد‌های حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در شهرستان‌های خراسان رضوی به‌زودی منصوب می‌شوند و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. همچنین شورای راهبردی و شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی رئیسی در خراسان رضوی نیز فعال شده و برنامه‌های آن‌ها زیر نظر ستاد مرکزی استان است.

همزمان با آغاز به کار ستاد انتخاباتی  رئیسی در خراسان رضوی، سعید ضیایی به عنوان جانشین و مصطفی باقرزاده به عنوان سخنگوی این ستاد منصوب شدند.

انتهای پیام// ف.غ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار