بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۷ خرداد؛

مصاحبه سخنگوی شورای نگهبان با شبکه های خبری برون مرزی / واکنش خطیب زاده به انحراف اهداف مذاکره وین توسط آمریکا و انگلیس

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان تصاویری از مصاحبه با شبکه‌های خبری برون مرزی درباره انتخابات ریاست جمهوری را در حسابش بارگذاری کرد:

" عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با شبکه‌های خبری آسوشیتدپرس (AP)، Press Tv، العالم، العربی قطر، روسیا الیوم، TRT ترکیه و EFE اسپانیا به سوالات خبرنگاران درباره انتخابات ریاست جمهوری و مسائل مختلف مرتبط با شورای نگهبان پاسخ داد."

.

سعید خطیب زاده، سخنگوی دولت توئیتی را با زبان انگلیسی درخصوص تحریف اهداف مذاکرات وین توسط وزرای خارجه آمریکا و انگلیس نوشت:

" وزرای خارجه آمریکا و انگلیس در تلاش برای جلب رضایت دشمن قسم‌خورده برجام، اهداف مذاکرات وین را تحریف می‌کنند. مایه دلسردی است!

رژیم صهیونیستی که سعی بر جلب رضایتش دارید تمام تلاشش را کرده تا توافق را تخریب کند.

به جای اعتبارزدایی از خودتان، بر احیای توافق اصلی که تنها راه حل روی میز است  تمرکز کنید."

.

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصویری از افتتاحیه موزه و مرکز اسناد انتشارات علمی و فرهنگی در حساب خود منتشر کرد:

" این هفته در اتفاقی فرخنده موزه و مرکز اسناد انتشارات علمی و فرهنگی را افتتاح کردم. این نهاد نقطه عطفی در صیانت از فرهنگ ایران زمین و حفاظت از آثار ارزشمند نویسندگان و میراث نشر و ترجمه این مرزوبوم است. قدردان زحمات همکارانم به ویژه خانم #نادره_رضایی مدیر جوان انتشارات هستم."

.

روح الله جمعه ای، مشاور وزیر کشور درخصوص تبلیغات داوطلبان انتخابات در محیط‌های عمومی نوشت:

" فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات به ویژه در محیط‌های عمومی باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که مطابق با نظرات کارشناسی وزارت بهداشت تدوین و ابلاغ شده است صورت پذیرد. برگزاری میتینگ یا تجمعات انتخاباتی در اماکن مسقف مجاز نیست."

.

سید محسن دهنوی، نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس توئیتی را منتشر کرد:

" رهبر معظم انقلاب، مجلس یازدهم را با عبارات انقلابی، پرتلاش و کارآمد توصیف کردند؛ حقیقتا مایه افتخار همه‌ ما است.
برطرف‌کردن نقاط ضعف مجلس و پرهیز از خطا‌های گذشته را اولویت کاری خودم می‌دانم.
امیدوارم رهبر انقلاب در پایان این دوره همچنان از مجموع عملکرد این مجلس خشنود باشند."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار