آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز خواهد شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته خواهد شد.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین موارد اشاره می‌کنیم.

مذاکره بارسا و مسی بر سر تمدید قرارداد

رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مذاکرات با لیونل مسی بر سر امضای قرارداد جدید خوب پیش می‌رود، اما هنوز بر سر قرارداد توافقی حاصل نشده است.

لاپورتا درباره آینده رونالد کومان نیز گفت: در این بخش نیز تصمیمی اتخاذ نشده است، اما مذاکرات با مربی هلندی در برنامه است.

لسترسیتی به دنبال مدافع ساوتهمپتون

باشگاه لسترسیتی در آستانه امضای قرارداد با رایان برتراند مدافع ملی‌پوش تیم ساوتهمپتون است.

آرسنال هم خواهان خرید این مدافع چپ است که به صورت بازیکن آزاد ساوتهمپتون را ترک خواهد کرد.

قطع همکاری یووه با پیرلو

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به دلیل عملکرد ضعیف در فصل اخیر سری A ایتالیا با تصمیم مدیران باشگاه یوونتوس از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

رونالدو می‌رود

الگری مورد استقبال بسیاری از بازیکنان و هواداران یوونتوس است، اما کریستیانو رونالدو از او استقبال نمی‌کند.


الگری پیش از اینکه یووه را ترک کند خواهان فروش کریستیانو رونالدو بود. حالا شاید بازگشت او به یووه پایان حضور رونالدو در تورین باشد.

لیورپول بند فسخ قرارداد مدافع لایپزیگ را فعال می‌کند

باشگاه لیورپول تصمیم دارد با قراردادی ۵ ساله بند فسخ قرارداد کوناته مدافع ۲۲ ساله تیم لایپزیگ را فعال کند.

توافقات لازم بین لیورپول و این مدافع فرانسوی لایپزیگ انجام شده است و به نظر می‌رسد طی روز‌های آینده قرارداد رسمی نهایی خواهد شد.

منچستر یونایتد به دنبال ۴ ستاره

اوله گونار سولشر سرمربی تیم منچستر یونایتد در فهرست خرید تابستانی خود نام چهار بازیکن بزرگ را قرار داده است که به نظر می‌رسد خرید آن‌ها ۳۰۰ میلیون یورو پوند هزینه در برداشته باشد. او می‌خواهد جیدون سانچو، دکلان رایس، هری کین و پائو تورس را به خدمت بگیرد.

لیورپول به دنبال چالهان اوغلو

باشگاه لیورپول برای جذب هاکان چالهان اوغلو بازیکن آث میلان با این تیم وارد مذاکره شده است.

این بازیکن ملی پوش ترکیه‌ای تابستان امسال بازیکن آزاد خواهد بود.

مذاکره چلسی با لوکاکو

باشگاه چلسی مذاکراتی را با مدیر برنامه‌های روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینترمیلان داشته است. چلسی برای بازگرداندن مهاجم سابق خود حاضر است مبلغ هنگفتی را به قهرمان سری آ بپردازد.

آرسنال به دنبال هم تیمی جهانبخش

باشگاه آرسنال انگلیس در نظر دارد یووس بوسیما هافبک تیم برایتون را به خدمت بگیرد. توپچی‌ها برای جذب بازیکن تیم ملی امید انگلیس حاضر هستند به عنوان بخشی از قرارداد، ادی ان کیتا را نیز راهی برایتون کنند.

رونالدو خواهان خروج از یوونتوس

به نوشته مارکا کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم یوونتوس قصد دارد تابستان امسال این تیم را ترک کند. رونالدو به یک سال آخر قرارداد خود با یوونتوس نزدیک شده است و چندین مشتری دارد.

اخراج کومان ۱۲ میلیون یورو برای بارسا هزینه دارد

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی چنانچه بارسلونا تصمیم به اخراج رونالد کومان مربی هلندی خود بگیرد باید ۱۲ میلیون یورو غرامت بپردازد.

قرارداد دو ساله کومان با بارسا طوری امضا شده است که بخش زیادی از دستمزد او به فصل دوم موکول شده و این بدان معنی است که در صورت اخراج بارسا باید مبلغ هنگفت ۱۲ میلیون یورو غرامت به کومان بپردازد.

تمدید قرارداد سه ساله سولشر و من یونایتد

با وجود ناکامی سولشر در کسب قهرمانی برای منچستر یونایتد سران این باشگاه از عملکرد او راضی هستند و قصد دارند قرارداد ۳ ساله‌ای با او امضاء کنند.

سولشر در دو فصل و نیم گذشته سرمربی من یونایتد بوده و این تیم را به عنوان نایب قهرمانی لیگ جزیره رسانده، اما نتوانسته است هنوز جامی به دست آورد.

تمدید قرارداد کیلینی با یوونتوس

جورجو کیلینی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۲ با یوونتوس تمدید خواهد کرد. الگری سرمربی آینده یوونتوس خواهان ماندن کیلینی است.

بارسا خواهان دوناروما

مینو رایولا مدیر برنامه‌های دوناروما دروازبان تیم میلان با بارسا وارد مذاکره شده است. دوناروما در حال حاضر بازیکن آزاد است. مارک تراشتگن ۱۰۰ درصد دروازه بان اول باقی خواهد ماند.

بارسا به زودی درباره اینکه آیا دوناروما را به خدمت بگیرد یا نه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی منچستر سیتی برای گریلیش

منچستر سیتی آماده است تا با پیشنهادی ۱۰۰ میلیون پوندی جک گریلیش ستاره ملی پوش استون ویلا را به خدمت بگیرد. علاوه بر گریلیش هری کین هم در فهرست پپ گواردیولا قرار دارد.

منچستریونایتد خواهان معاوضه د خیا با یان اوبلاک

منچستریونایتد مایل است یان اوبلاک سنگربان اتلتیکو مادرید را جذب کند. قیمت املاک ۹۹ میلیون دلار تعیین شده است و من یونایتد برای کاستن از این مبلغ حاضر است دخیا را به عنوان بخشی از قرارداد به تیم سابقش منتقل کند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار