تبلور هنر گرافیست قمی در طراحی آثار مذهبی

علی صابری بیدگلی برگزیده سی و پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان از مسیر موفقیتش می گوید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، علی صابری بیدگلی، برگزیده رتبه دوم رشته طراحی پوستر سی و پنجمین دوره جشنواره  قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در ابتدا به معرفی خود پرداخت و گفت: ۳۴ سال دارم و دانش آموخته رشته ارتباط تصویری از دانشگاه آزاد استان قم هستم.

او افزود: دلیل انتخاب این رشته برای شرکت در مسابقات ارتباط با آن رشته تحصیلی‌ام بود، اما هیچ وقت دوره آموزشی خاصی در این رابطه نگذرانده‌ام بلکه با تلاش خودم و تمرین با نرم افزار‌ها به این توانایی دست پیدا کردم.

صابری بیدگلی با اشاره به این که در حال حاضر نیز مشغول فعالیت در  رشته گرافیک هستم ادامه داد: در زمینه‌های مذهبی، تجاری و تبلیغاتی مرتبط با این حوزه مشغول هستم و کار‌های مورد علاقه‌ام بیشتر در دسته مذهبی‌ها قرار می‌گیرند به عنوان مثال طراحی پوستر اسماءالله و واقعه عاشورا در ماه محرم از کار‌های حوزه علاقه‌مندی خودم بوده است.

او در بیان دلیل علاقه‌اش به شاخه مذهبی رشته گرافیک بیان کرد: این علاقه یک طرفش به محیط مذهبی قم و طرف دیگرش به روحیات شخصی خودم برمی‌گردد، به همین دلیل در مسابقات دانشگاهی شرکت می‌کنم؛ پارسال نیز در یکی از همین مسابقات دانشگاهی موفق به کسب رتبه اول در این رشته شدم.

صابری بیدگلی ضمن ارائه پیشنهاد و انتقاداتی نسبت به سی و پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان گفت: بهتر بود که آثار شرکت‌کنندگان دیده می‌شد تا می‌توانستیم سطح مسابقات را ارزیابی کنیم این گونه فقط یه اثر از ما گرفته و قضاوت شد؛ همچنین اطلاع‌رسانی مسابقه کمی ضعیف بود؛ زیرا بنده به عنوان شرکت‌کننده از هیچ یک از مراسم افتتاحیه و اختتامیه باخبر نشدم.

منبع:ایکنا

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار