کارشناس صهیونیست: حماس در نبرد اخیر پیشرفت ۱۰ ساله داشت

کارشناس صهیونیست روزنامه هاآرتص اذعان کرد که جنبش حماس پیروز نبرد اخیر بوده و پیشرفتی ۱۰ ساله در این جنگ داشته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب، کارشناس صهیونیست با اذعان به پیروزی حماس، تاکید کرد که این جنبش در نبرد اخیر پیشرفتی ۱۰ ساله داشت.

«یسرائیل هرائیل» کارشناس روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: حماس در جنگ اخیر پیروزی گسترده‌ای داشت و محمد الضیف و یحیی السنوار هر یک دستاورد‌های راهبردی کسب کردند از جمله تصمیم آمریکا برای افتتاح کنسولگری واشنگتن در قدس که به مثابه به رسمیت نشناختن آشکار قدس به عنوان پایتخت یکپارچه اسرائیل از سوی آمریکا بود. علاوه بر این حماس موفق شد آتش درگیری در داخل اسرائیل و بین عرب‌ها و یهودی‌ها را برافروزد.

هرائیل افزود: با وجود آنکه فرماندهان اسرائیلی که جنگ اخیر را مدیریت می‌کردند، ادعا کردند حماس ۱۰ سال به عقب بازگشته است، اما واقعیت این است که در جنگ اخیر حماس به اندازه ۱۰ سال و حتی بیشتر از آن پیشرفت کرد.

جنگ ۱۲ رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین که پس از تجاوزگری صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و هدف قرار دادن نمازگزاران در ۲۸ رمضان آغاز شد، پس از انتفاضه موشکی مقاومت و پرتاب بیش از ۴ هزار موشک به سوی مواضع نظامی، فرودگاه‌ها و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه که نشان داد برد موشک‌های مقاومت سراسر اراضی اشغالی را در بر می‌گیرد، کابینه رژیم صهیونیستی را به اعلام آتش‌بس مجبور کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
دم حماس گرم
آخرین اخبار