قاضی زاده هاشمی: دستگاه قضا باید رای مقتدرانه در مورد مقصرین پرونده ویلموتس بدهد

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی درباره دیدار با بازیکنان تیم ملی فوتبال در جزیره کیش اظهار کرد: هدف اصلی من از این سفر چند ساعته به جزیره کیش گفتن خدا قوت به بازیکنان تیم ملی بود.

۲۰ میلیارد تومان دیگر به حساب فدراسیون فوتبال واریز خواهد شد

او درباره کمک وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال بیان کرد: طبق اطلاعاتی که دارم  مبلغی برای فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است. این پول را وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده، اما مسئولان فوتبال می‌گویند که این پول به حساب فدراسیون فوتبال واریز نشده است.  تاکنون ۱۰ میلیارد تومان به حساب فدراسیون فوتبال واریز شده است. ۲۰ میلیارد تومان دیگر به حساب فدراسیون واریز خواهد شد.

نماینده مجلس درباره مطالبات شرکت شستا از فدراسیون فوتبال گفت: پرونده قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی یک تراژدی بزرگ در تاریخ کشورمان است و ابعاد بسیار زیادی دارد.

او بیان کرد: شرکت شستا نیز با مصوبه ستاد مقابله با تحریم ۲ میلیون یورو به فدراسیون فوتبال قرض داد. اگر مدیران شستا، وزارت کار  پیگیر وصول این مبلغ نمی‌شدند باید به مراجع نظارتی جواب می دادند.  اقدام شستا در مصادره ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس کاملا  قانونی بود. عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال باید پیگیر گرفتن حق فدراسیون از کسانی باشد، که  قرارداد ویلموتس را امضاء کردند. مسئولان وقت فدراسیون باید این خسارت را پرداخت کنند.

او بیان کرد: پس از اتمام بازی‌های تیم ملی در بحرین نواب رئیس فدراسیون باید مشخص شوند و افرادی که تایید صلاحیت می شوند،  باید در مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند. اگر فردی در پرونده ویلموتس قصوری داشته نباید احساس کند که این پرونده مختومه شده است. امیدوارم قوه قضاییه رای مقتدرانه ای درباره مقصرین قرارداد ویلموتس صادر کند، چرا که این مسئله مطالبه همه‌ مردم است. 

او درباره پرونده مارک ویلموتس اظهار داشت: در صورت محکومیت فدراسیون فوتبال در دادگاه بین المللی ورزش  باید ۸ میلیون یورو دیگر به علاوه هزینه های  این دادگاه، وکلای داخلی و خارجی و دستیاران آنها پرداخت کنیم.  در هیچ جای دنیا برای مربی که فقط ۴۰ روز هدایت یک تیم را برعهده داشته، این رقم بالا پرداخت نمی شود.  فوتبال ما  توان پرداخت این مبلغ را ندارد.  امیدوارم تیم ملی با این حجم از مشکلات، در مسابقات مقدماتی جام جهانی در بحرین موفق شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار