عملیات آسفالت فاز دوم پروژه بزرگراه امام خامنه‌ای

شهردار منطقه هفت گفت: آسفالت قسمتی از فاز دوم پروژه بزرگراه امام خامنه‌ای به مساحت ۱۵ هزار متر مربع توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه هفت شیراز در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید معصومی شهردار منطقه هفت گفت: آسفالت قسمتی از فاز دوم پروژه بزرگراه امام خامنه‌ای به مساحت ۱۵ هزار متر مربع توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه هفت شیراز در حال انجام است.

شهردار منطقه هفت ادامه داد: پروژه بزرگراه امام خامنه‌ای از محور خلیج فارس آغاز و به بولوار نصر شرقی شرقی متصل می‌شود و می‌تواند نقش یک شریانی به صورت رینگ کمربندی داشته باشد و نقش قابل توجه‌ای در توسعه این منطقه از شهر خواهد داشت.

او افزود: پروژه بزرگراه امام خامنه‌ای به طول ۶/۵ کیلومتر با سه باند تندرو، دو باند کندرو، مسیر دوچرخه سواری، فضای سبز و مسیر پیاده روی از محور خلیج‌فارس آغاز می‌شود و در ادامه از روی رودخانه خشک عبور می‌کند و به بلوار نصر شرقی و به میدان نصر، بلوار رسول اعظم (ص) و دروازه قرآن وصل می‌شود که فاز اول و سوم این پروژه به بهره برداری رسیده و عملیات احداث ۲/۵ کیلومتر از فاز دوم در دست اقدام است که قسمتی از مسیر در حال آسفالت و بخش دیگر در حال احداث است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار