استقرار یک هزار پایگاه اوقات فراغت در تابستان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از استقرار یک هزار پایگاه اوقات فراغت در تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در جلسه ستاد استانی غنی‌سازی اوقات فراغت، گفت: پیش بینی می‌شود برای تابستان امسال بیش از یک هزار پایگاه اوقات فراغت در استان دایر شود.

او از ایجاد سامانه‌ای به نام پایگاه تابستانی من توسط وزارت آموزش و پرورش خبر داده و افزود: برشی از فعالیت‌های بیش از هزار پایگاه تابستانی استان در این سامانه بارگذاری خواهد شد.

شعبانی گفت: بیش از ۹۰۰ محتوای پرورشی و فرهنگی در حال حاضر داریم که آماده بارگذاری در سامانه شاد، برای استفاده دانش‌آموزان استان است.

او با بیان اینکه تابستان متفاوتی در پیش داریم و آماده برگزاری کلاس‌های حضوری طرح تابستانه در شهر‌های آبی هستیم، افزود: بسیاری از شهر‌های استان هم اکنون در حالت زرد قرار داشته و در صورتی که از طرف ستاد کرونا، شهر‌هایی به رنگ آبی تغییر حالت دهند، کلاس‌های تابستانی در آن شهر‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

شعبانی با اشاره به عضویت بیش از ۵۰ درصد دانش‌آموزان استان در تشکل‌های دانش‌آموزی، گفت: بیش از ۲۵۰ هزار دانش‌آموز مازندرانی در تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی عضو هستند که ظرفیت بزرگی برای آموزش مهارته‌های مختلف به آنان می‌باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به افتتاح برنامه‌های تابستالنه در ۵ تیر ۱۴۰۰ توسط وزیر آموزش و پرورش، افزود: در نظر داریم تا یک برنامه و دستور کار هماهنگ و یکسان برای استان تعریف کنیم تا تمامی پایگاه‌های طرح تابستانه از آن شیوه و متد پیروی کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.