معاون رشد بسیج دانشجویی قم عنوان کرد ؛

ثبت‌نام ۶۰۰ دانشجو در بیست و ششمین دوره طرح ولایت

پیروز منش گفت: دوره طرح ولایت به مدت ۴۰ روز در استان خراسان رضوی برای دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حسن پیروزمنش معاون رشد بسیج دانشجویی قم در نشستی به بیست و ششمین دوره «طرح ولایت» و ثبت نام ۶۰۰ دانشجو در آن اشاره کرد و گفت: این دوره در مشهد مقدس برای دانشجویان سراسر ایران و به مدت ۴۰ روز برگزار می‌شود. در این دوره علاوه بر آموزش مبانی اندیشه اسلامی؛ کتاب‌های خداشناسی، معرفت‌شناسی، انسان‌شناسی، فلسفه حقوق، فلسفه اخلاق و فلسفه سیاست، برنامه‌های فرهنگی مثل زیارت حرم امام رضا (علیه السلام) نیز در برنامه قرار دارد.

معاون رشد و کادر سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه آموزش در این دوره به صورت حضوری است و اولین اعزام این دوره در ۱۵ تیرماه خواهد بود، افزود: دانشجویان داوطلب برای حضور در این دوره باید سه آزمون هوش، گام دوم و درس استاد را با موفقیت پشت سر بگذارند و پس از مصاحبه و حضور در جلسات توجیهی، افراد قطعی برای اعزام انتخاب خواهند شد.

پیروزمنش با اشاره به اینکه این دوره زمینه‌ساز تربیت نیروی تراز انقلاب است، تصریح کرد: هدف کلی این دوره تسلط و آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی در یک ساختار منظم فکری است که به رشد فکری دانشجو و بسترسازی برای حل تخصصی مشکلات کشور می‌انجامد.

او گفت: آشنایی دانشجویان با روش و سیره عملی و نظری ائمه اطهار (علیهم السلام) در بعد تربیتی و اخلاقی و آشنایی با مباحث سیاسی و فرهنگی روز از اهداف دیگر این دوره است.

معاون رشد و کادر سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم داشتن سلامت روانی و جسمانی و حسن شهرت، امانت‌داری و اخلاق را از شرایط عمومی شرکت در این دوره دانست، افزود: مصاحبه پذیرش به دو روش حضوری و مجازی انجام می‌شود؛ مصاحبه حضوری برای افرادی است که در مرکز استان و یا در شهرستان‌هایی که امکان مصاحبه حضوری دارند، و مصاحبه مجازی برای افرادی است که حضور در مراکز استان برایشان ممکن نیست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار