رونمایی از ساعت هوشمند Meizu با نمایشگر ۱.۷۸ اینچی

ساعت هوشمند Meizu با نمایشگر ۱.۷۸ اینچی AMOLED و شارژ سریع از امروز در کشور چین عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena؛ سال‌ها پس از رونمایی از ساعت هوشمند Meizu Mix، این شرکت اولین ساعت هوشمند مناسب خود را به نام Meizu Watch به بازار عرضه کرد و برخلاف سری میکس که طراحی کلاسیک با دست فیزیکی و بدون صفحه داشت، این ساعت هوشمند در شکل تمام صفحه رونمایی شده است.

اندازه و همچنین وضوح تصویر ۳۶۸، ۴۴، ۴۴۸ پیکسل با ابعاد ساعت‌های اپل که عرضه شده است مطابقت دارد و صفحه نمایش شارپ (۳۲۶ ppi) و (۵۰۰ نیت) آن توسط Goilla Glass ۲.۵ D محافظت می‌شود.

ساعت هوشمند جدید Meizu چه مشخصاتی دارد؟

شاسی ساعت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و دارای پایه‌ای سرامیکی با ابعاد ۴۶ x ۳۸.۴، ۱۲. ۱۲.۹ میلی متر است و ۶۹ گرم وزن دارد. همچنین این ساعت هوشمند یک بند فلوری- لاستیکی و باتری ۴۲۰ میلی آمپری نیز در خود دارد.

میزو ادعا می‌کند که این ساعت مچی هوشمند با یک بار شارژ ۳۶ ساعت دوام خواهد داشت و سیستم mCharge for Watch برای مواردی که عجله دارید شارژ اضافی را ارائه می‌دهد و در مدت زمان ۱۵ دقیقه شارژ ساعت هوشمند را به ۳۵ ٪ می‌رساند و در ۴۵ دقیقه نیز شارژ دستگاه به ۱۰۰ ٪ می‌رسد.

رونمایی از ساعت هوشمند Meizu با نمایشگر 1.78 اینچی AMOLED و شارژ سریع

توجه داشته باشید که شارژ با آداپتور اختصاصی و پایه‌های pogo انجام می‌شود و برای آن شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌شود و باید کابل و شارژر USB-C خود را تهیه کنید و در داخل جعبه وجود ندارد.

Meizu Watch دارای eSIM است و می‌تواند تماس‌ها، پیامک‌ها و حتی پخش موسیقی بدون گوشی هوشمند را برای کمک به آن مدیریت کند. این ساعت مجهز به تراشه Snapdragon Wear ۴۱۰۰ است و این تراشه به ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده و از وای فای ۲.۴ گیگاهرتز، بلوتوث ۴.۲، NFC و LTE پشتیبانی می‌کند.

رونمایی از ساعت هوشمند Meizu با نمایشگر 1.78 اینچی AMOLED و شارژ سریع


بیشتر بخوانید


همچنین این ساعت می‌تواند ضربان قلب شما را اندازه گیری کرده و سطح اکسیژن خون را کنترل کند. این برنامه از قابلیت ردیابی خواب و استرس نیز برخوردار است و از ۱۳ حالت مختلف ورزشی پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند Meizu Watch از امروز در کشور چین در دسترس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار