رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد؛

تقویت اهمیت انتخابات در بین دانشجویان

کریمیان با اشاره به اینکه اهمیت انتخابات در بین دانشجویان دانشگاه باید تقویت شود گفت:دانشجویان سرمایه‌های اصلی دانشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاون فرهنگی دانشجویی، مدیر امور هیات علمی دانشگاه، مدیر فرهنگی و سایر اعضاء در دفتر ریاست محترم دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیر مقدم به حاضران و تسلیت پیشاپیش فرارسیدن ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)؛ به اهمیت مقوله انتخابات در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه باید اهمیت انتخابات و فضای انتخاباتی در بین دانشجویان دانشگاه تقویت شود، گفت: دانشجویان از سرمایه‌های اصلی دانشگاه هستند و باید انتظارات و خواسته‌های آنان از جمله امکانات آموزشی، رفاهی، خوابگاهی و.. در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر آنان محقق گردد.

محمد کریمیان در ادامه سخنان خود به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح دانشگاه و آثار آن برای جامعه هدف اشاره کرد و از اهتمام و توجه ویژه و جدی مسئولان و دست اندرکاران حوزه فرهنگی به مباحث و موضوعات فرهنگی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.