لزوم شرکت گسترده مردم در انتخابات برای ارتقای امنیت کشور

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: مردم باید پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت کنند و باعث ارتقای امنیت کشور شوند.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: تکلیف ما را خداوند مشخص کرده است و مردم نسبت به سرنوشت خود حساسیت داشته باشند چرا که آن کسی که می‌تونه به اصطلاح سرنوشت ما را تغییر بده خود ما هستیم.

او افزود: هیچ کس غیر از ما نمی‌تواند این تحول را به وجود بیاورد در انتخابات حضور که پیدا می‌کنیم کسانی که اهلیت دارند و شایسته هستند انتخاب کنیم چرا که علاوه بر یک امر الهی و یک امر عقلانی است.

حجت الاسلام رستگار بیان داشت: هر کس از ما‌ها حقوقی داریم و باید انسان با حضور خودت پای صندوق‌های رای حق خودت رو محقق بکنی و سرنوشت خودت را رقم بزنی، چون ممکن است با حاضر نشدن دیگران برای ما تصمیم بگیرند که قطعاً به این شکل خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: سیاستمدران بد به دلیل حضور نداشت انسان‌های خوب پایه صندوق‌های رای ممکن است انتخاب شوند و سوم اینکه عزیزانی که دوست دارند جزو مدافعین حرم و سربازان شهید حاج قاسم سلیمانی و ادامه دهنده راه او باشند  باید به پای صندوق‌های رای بیایند.

این مقام مسئول گفت:  امنیت کشور با حضور پای صندوق‌های رای را بالا می‌رود و  دشمن محاسبه می‌کند اگر بیند مردم حضوری حداکثری داشته باشند قطعاً ناامید می‌شود از اینکه بخواهد به فکر به فکر توطئه باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.